Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@01:55:15 GMT

تصویب ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمیته امداد تکاب

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۳۲۶

تصویب ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمیته امداد تکاب

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از تصویب ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمیته امداد تکاب خبر داد.

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح در جریان سفر امروز خود به شهرستان تکاب، از همکاری استاندار آذربایجان غربی با مجموعه کمیته امداد در این استان قدردانی کرد و گفت: دکتر شهریاری از روحیه امدادی خوبی برخوردار بوده و در این راستا به کمیته امداد کمک‌های شایانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شورای برنامه ریزی آذربایجان غربی، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمیته امداد تکاب مصوب شده که امیدواریم این اعتبار با توجه ویژه مقام عالی استان به زودی تخصیص یابد.

به گزارش ایسنا، تکاب یکی از شهرستان‌های آذربایجان غربی است و در جنوب شرقی این استان واقع شده‌است. مرکز این شهرستان شهر تکاب است. شهرستان تکاب از غرب به شهرستان شاهین‌دژ، از شمال غربی به شهرستان هشترود، از شمال شرقی به استان زنجان، از جنوب و جنوب غربی به شهرستان سقز و از طرف جنوب شرقی به شهرستان بیجار محدود است و با سه استان زنجان، آذربایجان شرقی و استان کردستان مرز مشترک دارد.

۱۳۴ واحد مسکن مددجویی در شاهین دژ احداث می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از احداث ۱۳۴ واحد مسکن مددجویی در شهرستان شاهین دژ خبر داد.

به گزارش ایسنا، فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جلسه‌ای که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین در شهرستان شاهین دژ برگزار شد، گفت: ۱۳۴ واحد مسکن مددجویی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در شاهین دژ احداث می‌شود.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغالزایی به میزان ۱۰ میلیارد تومان و اعزام ۴۵۰ نفر به زیارت عتبات و مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ شاهین‌دژ در بخش مرکزی شهرستان شاهین‌دژ در استان آذربایجان غربی واقع است. این شهر در ۸۵ کیلومتری شمال غرب تکاب و در ۵۵ کیلومتری جنوب شرق میاندوآب و ۴۵ کیلومتری شرق بوکان قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • مروری بر چند خبر کوتاه از گوشه و کنار آذربایجان غربی در دوم اردیبهشت
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • تصویب سه طرح در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی