Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، منصور غلامی در کارگاه بین‌المللی سیاست‌گذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری که هم‌اکنون در وزارت علوم در حال برگزاری است، گفت: ترویج علم و فناوری‌ در دنیای امروز تبدیل به نظام منظم شده است که نهادهای مختلف در آن مشارکت دارند‌. نهادهای دولتی، سازمان‌های غیردولتی و تمامی مردم برای انتشار و عمومیت دادن نتایج علم و فناوری در جامعه خود تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است عموم یک جامعه اگر خودشان را در مسیر حمایت از دستاوردهای علمی و فناوری قرار دهند، می‌توانند شاهد پیشرفت‌های‌ واقعی و بهره‌مندی از دستاوردهای علمی و فناوری شوند‌. ورود یافته‌های علمی و فناوری به زندگی روزانه مردم در راستای بهبود زندگی خود، بیانگر توجه به تاثیر یافته‌های علمی برای تعالی جامعه است.

ادامه دارد.

300 / 320 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کارگاه بین‌المللی سیاست‌گذاری ترویج علم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر علوم تحقیقات و فناوری ترویج علم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را به سوی پویایی می‌برد

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عفاف و حجاب زیربنای تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی است، افزود: امر عفاف و حجاب که در قرآن کریم نیز به آن توصیه شده است، تحکیم بنیان خانواده را نیز به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع حجاب و عفاف در امنیت و آرامش جامعه نیز تأثیر بسیاری دارد، تصریح کرد: ترویج این فرهنگ ایرانی و اسلامی سد محکمی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ملت و کشور است.

سردار مطهری‌زاده با بیان اینکه به جز فراجا، ۲۶ دستگاه دیگر نیز در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند بیان کرد: دستگاه‌های دیگر نیز در این زمینه اقدامات خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه در حوزه عفاف و حجاب تمام دستگاه‌ها باید با جدیت پای کار باشند، گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، جامعه را به سوی پویایی می‌برد.

کد خبر 6078694

دیگر خبرها

  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • علما نقش‌آفرینان کلیدی در تمدن نوین اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی
  • بیانیه جامعه مدرسین در حمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
  • تحقق «جهش تولید» با همکاری تولیدکنندگان و صنایع میسر می‌شود
  • حجاب معرف هویت اسلامی جامعه است
  • ستاد صبر در کردستان به دنبال ترویج فرهنگ صلح و سازش است
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را به سوی پویایی می‌برد