Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:43:12 GMT

خواب دشمنان در منطقه تعبیر نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۴۷۷

خواب دشمنان در منطقه تعبیر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور (شهید برادری) از یگان‌های عملیاتی این منطقه بازدید و میزان آمادگی رزمی و عملیاتی یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید گفت: یاری خداوند، بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای مسلح، نقشه دشمنان را بی‌اثر و خواب دشمنان در منطقه را به رویایی تعبیر ناپذیر تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال غرب تاکید کرد: منطقه پدافند هوایی شمال غرب یکی از حساس‌ترین مناطق پدافندی در کشور است که در دوران دفاع مقدس هم خدمات ارزشمندی را در حراست از حریم هوایی کشور ارائه و امروز هم به صورت دائم تحرکات دشمنان را رصد می‌کند.

امیر صباحی فرد در پایان تصریح کرد: سامانه‌های راداری، موشکی، توپخانه‌ای و فاشایی منطقه پدافند هوایی شمال غرب در آمادگی مطلوب عملیاتی هستند و با هوشیاری کامل از آسمان مقدس ایران حراست می‌کنند.

کد خبر 4642901 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروهای مسلح پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران علیرضا صباحی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمال‌غرب کشور از ارتفاعات و پایگاه های عملیاتی بوکان بازدید و از امنیت پایدار این منطقه که توسط رزمندگان ایجاد شده تقدیر و تشکر کرد.

وی در این بازدید یک روزه در جریان تلاش و مجاهدت های  حافضان امنیت در این منطقه از  آذربایجان غربی قرارگرفت  و از نزدیک با آنان دیدار و گفت‌وگو  کرد .

در این بازدید، فرمانده سپاه بوکان و جمعی از فرماندهان نظامی شهرستان سردار را همراهی می کردند .

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • کشتی خرس‌های قهوه‌ای در قلب کوه‌های شمال ایران
  • حمایت ژاپن از ایران؛ اقدام اسرائیل غیرقابل پذیرش است | امیر عبداللهیان: پاسخ نظامی به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی حداقلی بود
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید