Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات مکزیکی حدود ۸۰۰ مهاجر غیرقانونی را بازداشت کردند که از آن به عنوان یکی از بزرگترین اقدامات علیه مهاجران غیرقانونی در مکزیک یاد می شود. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، مقامات مکزیکی حدود ۸۰۰ نفر از مهاجران غیرقانونی که سعی داشتند با چهار دستگاه کامیون وارد آمریکا شوند را بازداشت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته دولت مکزیک این یکی از بزرگترین اقدامات علیه ورود مهاجران غیرقانونی در ماه‌های اخیر بوده است. همچنین گارد ملی مکزیک در حال گشت زنی در مرزهای جنوبی این کشور است.

این مهاجران در ایالت شرقی وراکروز بازداشت شدند.

گذشته از آن جهت ادامه بازداشت مهاجران غیرقانونی، مکزیک قول داده است ۶۰۰۰ نیروی گارد ملی این کشور در مرز این کشور با گواتمالا نیز حضور یابند.

این اقدام مکزیک در راستای مهلت ۴۵ روزه ترامپ به مقام‌های مکزیکی برای ممانعت از ورود مهاجران از آمریکای مرکزی به آمریکا صورت می‌گیرد. در صورتی که مکزیک موفق به این اقدام نشود آمریکا تعرفه کالاهای مکزیکی را افزایش خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مکزیک بازداشت مهاجران غیرقانونی روابط آمریکا و مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است.

 منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزهتجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • اعتراضات دانشجویان آمریکایی با سرکوب همراه بود
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • سرنوشت لایحه ضد پناهندگی دولت انگلیس