Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکصد و دهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری(UNWTO)، با حضور معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به مدت دو روز در شهر «باکو» جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری شبستان، یکصد و دهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری(UNWTO)  از امروز ( ۲۷ خرداد) به مدت دو روز در شهر «باکو» جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود و «ولی تیموری» معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران نیز در آن حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمایندگان ۳۴ کشور عضو سازمان جهانی گردشگری در این نشست حضور می یابند و  قرار است موضوعاتی از جمله تصمیم گیری پیرامون برگزاری کنوانسیون جهانی اخلاق در گردشگری، راهکارهای حفاظت از میراث گردشگری شامل پایداری در محیط‌ زیست، فرهنگ و الگوهای اجتماعی، ایجاد شبکه مراکز خلاقیت در گردشگری و تصمیم مشترک در خصوص شعار گردشگری در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بررسی می شود.

 

دیدار و گفتگو با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان، و مقامات گردشگری کشورهای دیگر در این اجلاس از کشورهای چین، روسیه، ژاپن، هند از برنامه هایی است که در حاشیه نشست شورای اجرایی برگزار می شود.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان شیراز دهه کرامت دهه کرامت در فارس جشن های دهه کرامت اردبیل سازمان جهانی گردشگری باکو گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که تهدیدها و فشارهای فرانسه بر باکو هیچ اثری نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، «آیخان حاجی زاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در واکنش به اقدام دولت فرانسه به احضار سفیرش در باکو اعلام کرد که «طرف آذربایجانی بارها اعلام کرده که گفتگو با باکو به زبان تهدید و فشار نتیجه ای نخواهد داشت.»

دولت فرانسه دیروز سه‌شنبه در اعتراض به آنچه اقدامات باکو در آسیب‌زدن روباط دوجانبه توصیف کرد، «آنه بویلون» سفیر خود در باکو را برای مشورت به پاریس فراخواند.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده که سفیر فرانسه در باکو به علت تداوم اقدامات یک‌جانبه جمهوری آذربایجان که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده است.

آن‌گونه که در این بیانیه آمده «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه با آنه بویلون دیدار و گفت‌وگو کرده است. ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ارمنستان ۴ روستا را به جمهوری آذربایجان بازگرداند
  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند