Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@18:31:40 GMT

اجرای ۲۴ هزار فعالیت فرهنگی در مساجد البرز

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۶۵۶

اجرای ۲۴ هزار فعالیت فرهنگی در مساجد البرز

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: بیش از 24 هزار فعالیت فرهنگی در عملیات ۱۴۴۰ ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد البرز برگزار شد.
وی افزود: برنامه عملیات مشترک رمضان ۱۴۴۰ در استان البرز در قالب ۴۷ فعالیت و ۶ برنامه توسط ۱۳۱ نفر از روحانیان مستقر و ۹ امام محله جهت همیاری در امور فرهنگی و قرآنی انجام شد که زمینه توسعه این نوع برنامه‌ها برای طول سال با مشارکت جوانان استان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: بیانیه گام دوم محور فعالیت‌های مساجد در ماه مبارک رمضان بود و به‌صورت مستقیم ۳۶۴ برنامه با موضوع بیاینه گام دوم که مخاطب آن بیشتر جوانان بودند، در سراسر استان البرز برگزار شد.
این مسئول، تهیه ارزاق غذایی برای افراد نیازمند با کمک خیران، حضور در منازل اهل محله به همراه معتمدین، حضور در محل کسب و کار کسبه محل، احیای افطاری ساده در مساجد، توسعه برنامه جلسات خانگی روخوانی قرآن مجید، تصحیح قرائت نماز در مساجد و جلسات خانگی، جشن تکلیف برای پسران و دختران در ماه مبارک رمضان، سخنرانی و منبر منظم با توجه به محتوای ارائه شده، برگزاری محافل تفسیر قرآن‌ کریم با حضور مفسران برجسته و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور اقشار تأثیر‌گذار را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی مسعودی تبلیغات اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب مساجد فعالیت فرهنگی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هرمزگان از کشف ۲ هزار و ۶۷۵ بند تخلف در بازرسی‌های به عمل آمده در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عبدالرضا پیروی‌منش اظهار داشت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز1403 بازرسان این سازمان بیش از 10هزار و 234 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی در استان به عمل آوردند.

وی افزود: از بازرسی های به عمل آمده دو هزار و 403 پرونده تخلف برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی توسط بازرسان این سازمان در طرح نظارتی مذکور تشکیل شده است.

معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان عنوان کرد:طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 به مدت 36 روز در استان هرمزگان صورت پذیرفت.

پیروی منش اظهار داشت: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت است که در پرونده‌های تشکیل شده با مجموع دو هزار و 675 بند تخلف به ارزش ریالی بیش از 101 میلیارد و 919 میلیون ریال جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.

معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان تصریح کرد: در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 بیش از 460مورد گشت مشترک با دستگاه های مرتبط در هرمزگان صورت گرفته است.

پیروی منش در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش کنند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز