Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@01:46:44 GMT

بیش از ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۶۷۹

بیش از ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان کشف شد

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت: در ۲ ماه گذشته ۵ میلیارد و ۱۹۸ میلیون تومان کالای قاچاق در استان گلستان کشف و ۱۷۸ پرونده قضایی تشکیل شد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابراهیم دشتیان صبح امروز در نشست اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان اظهارداشت: تبلیغ و فروش دخانیات خارج از شبکه توزیع و بدون اخذ مجوز ممنوع است و عاملان فروش باید ضمن ثبت‌نام در سامانه تجارت، اموالشان را صرفا به عاملان مجوزدار معرفی شده از سوی سازمان صمت ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توسعه سامانه ثبت اموال، پلاک‌گذاری دام و ثبت اطلاعات ماشین‌آلات کشاورزی و مقابله با تبلیغات و پرونده‌های خارجی را از برنامه‌های امسال ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان است.

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان اظهارداشت: اطلس مبارزه با قاچاق کالا و مناطق آلوده در این رابطه توسط شهرها تهیه شده و هر دستگاه بنا بر فعالیت‌های انجام شده ارزیابی شود.

محموله 5 میلیارد ریالی پوشاک قاچاق در اصفهان کشف شدسنندج| باید با شبکه‌های سازمان‌یافته قاچاق برخورد جدی شود50 درصد تلفات جاده‌ای سیستان و بلوچستان مربوط به قاچاقچیان کالا و سوخت است

دشتیان اظهار کرد: با توجه به اینکه در کشور ترکمنستان، قیمت کالا کمتر از استان گلستان است، سودجویان تمایلی به قاچاق کالا ندارند، اما استان گلستان جزء استان‌های مصرف‌کننده کالاهای قاچاق در حوزه لوازم خانگی، آرایشی بهداشتی، داروهای مکمل که از کشورهای افغانستان و پاکستان است که باید از تربیون‌های مختلف فرهنگ‌سازی شود.

میقانی مدیر کل حمل و پایانه‌های استان گلستان هم در این جلسه بر نظارت جلوگیری از حمل خارج از شبکه توزیع گندم به خارج از استان تاکید کرد و گفت: در روزهای اخیر 2 هزار و 500 تن گندم با بارنامه از استان خارج شده است.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق کالا و بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی و همچنین اقدام‌های لازم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود مقادیر زیادی کالای خوراکی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال که در انباری واقع در شهرک صنعتی سمنان احتکار شده بود، آگاه شدند.

سردار جلیل موقوفه‌ئی با بیان اینکه ماموران با اشراف اطلاعاتی محل انبار را شناسایی و از درستی موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از هماهنگی قضایی، همراه با نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به انبار مورد نظر اعزام و بازرسی‌های لازم انجام شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ادامه داد: در بازرسی دقیق از این انبار، ۲۴۳ هزار و ۹۷۶ قلم کالای خوراکی شامل روغن، شکر، انواع کنسرو، رب گوجه فرنگی و همچنین انواع مواد شوینده و بهداشتی بدون مجوز و مدارک لازم در خصوص ثبت در سامانه انبارها کشف و ضبط شد.

وی از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی به مرجع قانونی خبر داد و تصریح کرد: اختلال در توزیع کالا و ثروت و همچنین معطل گذاشتن قدرت خرید مردم از آثار سوء احتکار به شمار می‌رود و از دیگر نتایج منفی آن می‌توان به تحت فشار قرار گرفتن اقشار مستضعف اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز کشف شد
  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه