Web Analytics Made Easy - Statcounter


فرارو- تیم ملی والیبال ایران در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با پیروزی مقابل روسیه و در مجموع کسب هشت برد و تنها یک باخت در صدر جدول رتبه‌بندی لیگ ملت‌های سال ۲۰۱۹ قرار گرفت.

مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از روز جمعه آغاز و تا نهم تیرماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های آرژانتین، استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن، لهستان، پرتغال، روسیه (قهرمان دوره گذشته مسابقات)، صربستان و آمریکا ۱۶ تیم حاضر در مرحله مقدماتی مسابقات هستند که پس از پنج هفته رقابت، ۶ تیم برتر راهی مرحله نهایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نهایی مسابقات به میزبانی آمریکا از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه برگزار و تکلیف قهرمان مشخص خواهد شد.

هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در حالی به پایان رسید که تیم ملی در جایگاه نخست قرار دارد.

ملی پوشان والیبال ایران هفته سوم را با سه پیروزی مقابل تیم‌های کانادا، لهستان و روسیه پشت سر گذاشتند و با ۸ برد و کسب ۲۴ امتیاز در صدر قرار گرفتند.

بعد از ایران برزیل هم با کسب ۸ برد و به دلیل امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.  

جدول رده بندی مسابقات در آغاز روز سوم از هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال

رده تیم‌ها برد باخت امتیاز ۱ ایران ۸ ۱ ۲۴ ۲ برزیل ۸ ۱ ۲۲ ۳ ایتالیا ۷ ۲ ۲۱ ۴ روسیه ۷ ۲ ۲۰ ۵ فرانسه ۶ ۳ ۱۹ ۶ آمریکا ۵ ۴ ۱۶ ۷ لهستان ۵ ۴ ۱۵ ۸ صربستان ۵ ۴ ۱۳ ۹ آرژانتین ۴ ۵ ۱۲ ۱۰ کانادا ۴ ۵ ۱۲ ۱۱ ژاپن ۴ ۵ ۱۲ ۱۲ بلغارستان ۳ ۶ ۱۰ ۱۳ پرتغال ۲ ۷ ۷ ۱۴ آلمان ۲ ۷ ۶ ۱۵ استرالیا ۱ ۸ ۷ ۱۶ چین ۱ ۸ ۴

 

برنامه بازی‌ها در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به شرح زیر می‌باشد:

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
فرانسه-استرالیا، ساعت ۱۵:۳۰
ایران-پرتغال، ساعت ۱۸:۳۰
لهستان-آرژانتین، ساعت ۱۷:۳۰
ایتالیا-صربستان، ساعت ۲۲:۳۰

شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸
آلمان-روسیه، ساعت ۰۱:۳۰
کانادا-چین ساعت، ۰۲:۳۰
برزیل-بلغارستان، ساعت ۰۴:۳۰
آمریکا-ژاپن، ساعت ۰۵:۳۰
فرانسه-پرتغال، ساعت ۱۵:۳۰
ایران-استرالیا، ساعت ۱۸:۳۰
لهستان-صربستان، ساعت ۱۹:۳۰
ایتالیا-آرژانتین، ساعت ۲۲:۳۰
چین-ژاپن، ساعت ۲۳:۳۰

یکشنبه دوم تیر ۱۳۹۸
بلغارستان-روسیه، ساعت ۰۱:۳۰
برزیل-آلمان، ساعت ۰۴:۳۰
آمریکا-کانادا، ساعت ۰۵:۰۰
پرتغال-استرالیا، ساعت ۱۵:۳۰
ایران – فرانسه، ساعت ۱۸:۳۰
آرژانتین-صربستان، ساعت ۱۹:۳۰
کانادا-ژاپن، ساعت ۲۱:۳۰
ایتالیا-لهستان، ساعت ۲۲:۳۰
آلمان-بلغارستان، ساعت ۰۱:۳۰
آمریکا-چین، ساعت ۰۲:۰۰
برزیل-روسیه، ساعت ۰۴:۳۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال لیگ ملت های سال 2019 لیگ جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند

چهره ۸ تیم صعودکننده از قاره آسیا به مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های ۲۰۲۷ این قاره مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و کسب سهمیه جام ملت‌های ۲۰۲۷ امروز در قاره آسیا برگزار شد و ۸ تیم صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کردند.

گروه A

در بازی‌های این گروه افغانستان با کسب برد بسیار حیاتی ۲ بر یک در خانه هندوستان، ۴ امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر نسبت به حریفش در جایگاه سوم قرار گرفت. رحمت اکبری و شریف محمد برای افغان‌ها و سونیل چتری برای هند گل زدند. در دیگر بازی گروه قطر، قهرمان ۲ دوره اخیر جام ملت‌ها در خانه کویت، با دبل معز علی در مقابل گل محمد دهام، ۲ بر یک به پیروزی رسید تا با ۱۲ امتیازی شدن و حفظ صدرنشینی، به مرحله بعدی برسد.

گروه B

در این گروه پرونده بازی لغو شده کره شمالی و ژاپن به کمیته انضباطی فیفا کشید. هرچند به نظر می‌رسد سامورایی‌ها ۳ امتیاز را با رأی این کمیته به دست آورند. در دیگر بازی گروه سوریه با هت تریک عمر خربین، دبل موید عجن و گل‌های علاء الدالی و ابراهیم حصار (بازیکن فولاد) ۷ بر صفر میانمار را مغلوب کرد تا با ۷ امتیاز بالاتر از کره، رتبه دومی را حفظ کند و در یک قدمی صعود قرار بگیرد.

گروه C

در این گروه کره جنوبی پس از توقف در بازی خانگی مقابل تایلند، این تیم را در زمین خودش ۳ بر صفر شکست داد و با ۱۰ امتیازی شدن و صدرنشینی، صعودش را تا حد بسیار زیادی به مرحله بعدی قطعی کرد. لی جائه سونگ، سون هیونگ مین و پارک جین سئوب برای کره‌ای ها گلزنی کردند تا تایلند با ۴ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد. در دیگر بازی این گروه چین برای اولین بار با هدایت برانکو ایوانکوویچ برنده شد و ۴ بر یک سنگاپور را شکست داد تا با ۷ امتیاز به رده دوم برسد. لی وو(۲ گل) فرناندو کونسیسائو و شیء هاهو وی برای تیم میزبان و فارس راملی برای سنگاپور گلزنی کردند.

گروه D

در رقابتی نزدیک بین ۳ تیم مدعی این گروه برای صعود، قرقیزستان در خانه خود پنج بر یک چین تایپه را شکست داد تا با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عمان صدرنشین شود. جوئل کوجو، مهاجم غنایی‌الاصل (۳ گل) کریستین بروزمان و کیمی مرک برای قرقیزها و ین وو شو برای تایپه موفق به گلزنی شدند. در دیگر بازی این گروه عمان در خانه مالزی ۲ بر صفر به برتری رسید تا در جایگاه دوم قرار گرفته و میزبانش روی پله سوم جدول بایستد. عمر الملکی و محمد الغفری گلزنان این مسابقه بودند.

گروه E

تکلیف این گروه با صعود ایران و ازبکستان به مرحله بعدی مشخص شد. ابتدا ازبک‌ها در خانه خود با نتیجه ۳ بر صفر از سد هنگ کنگ گذشتند تا با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ایران در رده دوم باقی بمانند. الدور شاهمرادف، خاجی مراد ارکینوف و اوستون اورونوف گلزنان تیم سرتکو کاتانچ بودند.در دیگر بازی ایران با تک گل مهدی قائدی ترکمنستان را در زمین خراب و چمن مصنوعی حریف مغلوب کرد تا با ۱۰ امتیاز صدرنشینی را حفظ کنند. البته ترکمن‌های یک امتیازی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شرق آسیایی در رتبه سوم جای دارند.

گروه F

عراق در بازگشت آیمن حسین با هت‌تریک این بازیکن و گل‌هایی که زیدان اقبال و زید تاهسین به ثمر رساندند، پنج بر صفر فیلیپین را شکست داد تا با ۱۲ امتیاز صعودش را به مرحله بعدی قطعی کند. در دیگر بازی گروه اندونزی برای سومین بار متوالی در ماه‌های اخیر و این بار با نتیجه ۳ بر صفر ویتنام را از پیش رو برداشت تا با ۷ امتیازی شدن و حفظ جایگاه دومی در یک قدمی صعود قرار بگیرد. جی ایدزس، راگنار اوراتمانگوئن و رمضان سانتانا گلزنان این بازی بودند. ویتنام ۳ امتیازی و فلیپین صفر امتیازی، سوم و چهارم گروه هستند.

گروه G

در اولین بازی این گروه تاجیکستان در چمن مصنوعی خود میزبان عربستان بود و در نهایت حریف قدرتمندش را یک بر یک متوقف کرد تا با ۵ امتیاز، همچنان برای صعود به مرحله بعدی امیدوار بماند. شاگردان روبرتو مانچینی نیز ۱۰ امتیازی شده و صدرنشینی را حفظ کردند. رستم سویروف برای تاجیک‌ها و فراس البریکان برای سعودی‌ها گلزنی کردند. اردن، نایب قهرمان جام ملت‌ها هم به برتری پرگل ۷ بر صفر مقابل ترکمنستان رسید تا با ۷ امتیاز در جایگاه دوم بایستد. موسی التعمری (۳ گل) یزان النعیمات، ساعد الروسان، نور الروادبه و محمد ابوزریق برای تیم حسین عموطه موفق به گلزنی شدند.

گروه H

تکلیف این گروه هم با صعود امارات و بحرین مشخص شد. شاگردان پائولو بنتو با گل‌های فابیو لیما (۲ گل) و سلطان عادل ۳ بر صفر در زمین یمن برنده شده و صدر را با ۱۲ امتیاز حفظ کردند. در دیگر دیدار گروه بحرین در منامه با نتیجه مشابه و گل‌های سید مهدی باقر، عبدالله هلال و کمیل الاسود، از سد نپال عبور کرد تا به عنوان تیم ۹ امتیازی گروه صعودش را قطعی کند. یمن و نپال تیم‌های سوم و چهارم گروه هستند.گروه Iدر این گروه لبنان در شرایطی که در کانبرا از استرالیا میزبانی می‌کرد، در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد تا امیدهایش برای صعود به مرحله بعدی با توجه به ۲ امتیازی بودن و اختلاف ۵ امتیازی با فلسطین رده دومی به حداقل برسد. البته کانگوروها با گل‌هایی کرگ گودوین (۲ گل) کوسینی ینگی، جان ایردال و باسل رادی وارد دروازه حریف کردند، ۱۲ امتیازی و ضمن حفظ صدرنشینی، صعودشان به مرحله بعدی قطعی شد. در دیگر بازی امروز فلسطین با تک گل میشل ترمانینی، یک بر صفر در خانه بنگلادش برنده شد و در یک قدمی صعود قرار گرفت.

منبع: فارس

کد خبر 739531

دیگر خبرها

  • غوغای سرمربی تیم ‌ملی والیبال ایران در اوکراین
  • شرط‌بندی ساندرو تونالی در نتایج نیوکاسل؛ حمایت کامل باشگاه انگلیسی
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پایداری شرایط جوی تا پایان هفته
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌