Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران بر عدم برگزاری مراسم های یادبود، روضه خوانی و ترحیم در ساعات اداری را خواستار شد.

به گزارش ایلنا،«احمد ترحمی بهابادی » در نامه‌ای به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و تاکید به فرمانداران و سایر دستگاه‌های اجرایی عدم برگزاری مراسم‌های یادبود، روضه خوانی و ترحیم در ساعات اداری با هدف اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان‌ها و نهادهای دولتی را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این نامه اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و نهادهای دولتی با هدف بهره وری، کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها و ارتقاء  فرهنگ کاری را مستلزم حضور تمام وقت مدیران و کارمندان در محل خدمت بیان و بر برگزاری سایر برنامه ها در ساعات غیر اداری تاکید کرد.

در متن کامل این نامه آمده است: نظر به این‌که اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمانها و نهادهای دولتی با هدف افزایش بهره‌وری،کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها و ارتقاء فرهنگ کاری مستلزم حضور تمام وقت مدیران و کارمندان در محل خدمت می‌باشد.

لذا شایسته است به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا تمامی برنامه‌ها و مراسم‌ها اعم از (روضه خوانی،ترحیم،یادبود،یادواره و ...) خارج از ساعت اداری و یا ایام تعطیل صورت پذیرد تا منجر به تعطیلی بخشی از فعالیت های کاری نشود. رعایت دقیق این مهم و اطلاع رسانی مناسب در این زمینه مورد انتظار است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بنیاد شهید و امور ایثارگران بهره وری دستگاه های اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر

به گزارش جماران، مراسم یادبود آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی (ره) به همت جمعی از شاگردان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، صبح امروز در موسسه یاسین قم برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟