Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور استان‌های صداوسیما از اضافه شدن بخش برنامه‌های عروسکی تلویزیونی به دومین جشنواره پویانمایی خبر داد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون امور استانهای صدا و سیما و هیات همراهش با استاندار کرمانشاه برای آخرین رایزنی‌های برگزاری دومین جشنواره پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران در کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما نیز با تشکر از استاندار و نماینده مردم کرمانشاه و همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکزکرمانشاه، برگزاری این جشنواره را فرصتی مغتنم برای معرفی این استان به جهان و کشور دانست و گفت: بحمدالله تمامی مدیران استان از روز نخست پای کار بوده اند و تا هم اکنون به طور همه جانبه برای برپایی این جشنواره همکاری داشته‌اند.   

علی دارابی همچنین از برنامه ریزی مدون برای این مراسم در استان خبر داد و گفت: با اجرای این مراسم در استان میدانیم که می‌تواند نوید بخش روز‌های خوب و خوشی برای این مردم باشد علی الخصوص که در این استان سال‌ها اخیر متاسفانه رخداد‌هایی به وجود آمد که بر روحیه این مردم خوب و نجیب تاثیر عمیقی گذاشت.

معاون امور استان‌های صدا و سیما در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در دومین جشنواره پویانمایی که امسال قرار است برگزار شود، برنامه‌های عروسکی تلویزیونی نیز اضافه شده و این بخش می‌تواند با به وجود آوردن نشاط کافی رنگ بخصوصی به این جشنواره بدهد.

وی همچنین از برگزاری شادی‌پیمایی‌ها و برنامه‌های جنبی دیگر در استان در هفته برگزاری این جشنواره خبر داد و افزود تمامی این برنامه‌ها از شبکه‌های رسانه ملی پخش خواهد واین فرصتی مغتنم برای استان کرمانشاه در نشان دادن قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نهفته اش خواهد بود.

استاندار کرمانشاه نیز ضمن خیر مقدم به معاون امور استان‌های صدا و سیما و هیات همراه او جشنواره پویانمایی را رویدادی بزرگ برای کرمانشاه دانست و گفت: این جشنواره در استان و به ویژه در شهر‌های زلزله‌زده، موجی از نشاط ایجاد خواهد کرد.

بازوند با اشاره به اینکه ما آماده میزبانی باشکوه از این رویداد ملی هستیم افزود: برای انجام هر چه بهتر و باشکوهتر این رویداد در سطح ملی تمامی مدیران استان آماده به کار هستند و انتظار داریم با همدلی و وفاقی که در سطح استان و مدیران ارشد آن وجود دارد میزبانی شایسته برای این رویداد بزرگ باشیم.

در ادامه بازوند از تشکیل شورای اداری برای هماهنگی‌های لازم در سطح استان خبر داد و افزود: همه تلاش ما این بود تا تأمین اعتبارات لازم هرچه زودتر انجام شود و برای همین ساعت‌ها با مدیران کشوری در این زمینه جلسه برگزار کردیم، تا خدا را شکر با وجود همه مشکلاتی که دولت در این شرایط ویژه کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند این اعتبارات تامین شود.

در ادامه این جلسه افشین امیری مدیر کل صدا و سیمای استان نیز با ارائه گزارشی از کار‌ها و اقدامات انجام شده برای انجام مقدمات این جشنواره از پیشرفت خوب امور خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده خدا رو شکر تقریبا همه امور در حال انجام است.

امیری همچنین تصریح کرد: خبر برگزاری این جشنواره تکاپویی بسیار خوب در بین مدیران و فرمانداران استان داشته است به طوری که اشتیاق میزبانی برای برنامه‌های جنبی در کل استان از سوی فرماندارن بسیار مشهود است.

اعلام اسامی اعضای هیئت انتخاب و داوری 2 بخش جشنواره پویانمایی تلویزیونترویج صنعت انیمیشن با محوریت مفاهیم اسلامی ایرانی تأکید جشنواره پویانمایی تلویزیون

وی در پایان از استاندار و مدیران ارشد استان خواست تا برای هر چه سریعتر محقق شدن مصوبات این جشنواره به کمک او بشتابند. همچنین سلیمانی نماینده مردم کنگاور هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی که مدیر کل امور استان‌ها را در این جلسه همراهی می‌کرد نیز گفت: آنچه تا به امور در سال‌های اخیر از کرمانشاه در سطح کشور نمایش داده شده است متاسفانه سیری از بلایای طبیعی و حزن و انده مردم این دیار بوده است و انتظار می‌رود با اجرای چنین جشنواره‌هایی آنسوی چهره بی بدیل استان نیز به مردم کشور و چه بسا دنیا نشان داده شود.

سلیمانی این جشنواره را نقطه قوتی برای نمایش قابلیت‌های سرمایه‌های انسانی مفید و مدیران با ارزش استان دانست و افزود: برنامه‌هایی از این دست می‌تواند ضریب قدرت فعالیت‌های کرمانشاه در امور اقتصادی منابع انسانی و تولیدی آن را در سراسر کشور بالا برده و قابلیت‌های نهان استان را به خوبی نمایش دهد.

وی همچنین توسعه استان را در ابعاد مختلف منوط به آرامش رفتاری در سطح مدیران ارشد دانست و افزود: آنجایی قابلیت‌ها و نکات بارز هر استانی نشان داده خواهد شد که آرامش رفتاری در بین مدیران ارشد آن وجود داشته باشد و این موضوع در کرمانشاه؛ خدا را شکر در سایه رفتار‌های عقلانی استاندار محقق شده است.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور «ببعی» و «کارتونی ها» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پویانمایی‌های «ببعی» و «کارتونی ها» به کارگردانی حسین صفار زادگان با تکنیک کات اوت و برای گروه سنی خردسال تولید شده است.
سی‌ ام‌ اس فعالیت خود را از سال ۱۹۵۹ آغاز کرده است و موسسان آن دکتر جاگدیش گاندی و دکتر بهارتی گاندی با الهام از آموزه‌های مهاتما گاندی این بنیاد را ایجاد کردند تا با شعار «درود بر جهان»، شوق و امید در دل کودکان تقویت شود.
سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس نیز در تلاش است از طریق طیف کاملی از فیلم‌های بلند، فیلم‌های کوتاه، پویانمایی‌های بلند، پویانمایی‌های کوتاه و مستند که با هدف سرگرمی از سرتاسر جهان تهیه شده‌اند، محتوای مناسبی را به نمایش بگذارد که معرف ارزش‌های اخلاقی و دیدگاه جهانی باشند.
این جشنواره از ۱۵ الی ۲۱ آوریل (۲۷ فروردین - ۲ اردیبهشت) در شهر لاکناو هند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • معرفی آثار بخش پویانمایی و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام
  • سطح دغدغه های مدیران تلویزیون را ببینید: کتانی قرمز را از پای مجری خانم دربیاورید!
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت
  • راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو
  • چشم هند به «ببعی» و «کارتونی‌ها» روشن می‌شود
  • «ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد
  • حضور «ببعی» و «کارتونی ها» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو
  • چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود