Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@20:34:20 GMT

خدمت‌رسانی هلال‌احمر به ۸۴ هزار سیستان و بلوچستانی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۷۸۰

خدمت‌رسانی هلال‌احمر به ۸۴ هزار سیستان و بلوچستانی

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: طی سال گذشته، در مجموع بیش از 84 هزار آسیب دیده در سطح استان از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بیان کرد: همچنین طی سال گذشته، 655 حادثه در سطح استان رخ داد که از این تعداد، 312 مورد مربوط به حوادث جاده‌ای و مابقی مربوط به سیل، طوفان، زلزله، حوادث دریایی و ساحلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نیروهای امدادی هلال‌احمر استان به‌طور متوسط در ظرف 13 دقیقه و 49 ثانیه در محل وقوع حادثه آماده شدند، افزود: در این مدت، هشت هزار و ۷۶۴ نجاتگر در قالب دو هزار و ۳۲ تیم عملیاتی به همراه ۷۳۴ دستگاه آمبولانس با حضور در مناطق حادثه دیده امدادرسانی لازم را انجام دادند.

راشکی اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر مؤسسه‌ای خيريه، غيرانتفاعی و دارای شخصيت حقوقی مستقل است که هدف آن، تلاش برای تسکين آلام بشری، کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پايدار ميان ملت‌ها، حمايت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هيچ‌گونه تبعيض ميان آن‌هاست.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بیان کرد: این سازمان همواره در همه حوزه‌های بهداشت، درمان، توانبخشی، داوطلبان، امور جوانان، امداد و نجات در حوادث طبیعی و غیر طبیعی پیشتاز بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا هلال احمر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: بر اثر برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز (جمعه ۳۱ فروردین) در محور انار به مهریز (۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین)، ۱۵ مسافر دچار مصدومیت شدند که نیرو‌های امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زین الدین مهریز با یک دستگاه امبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 وی  اظهار داشت:اتوبوس مسافربری از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: دو نفر مصدومین توسط امبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و مابقی مصدومین توسط امبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است