Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفت: امسال در ماه مبارک رمضان بالغ‌بر سه میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومان کمک‌های مردمی بین نیازمندان شهرستان بستک توزیع شود.

« جواد رستمی زاده »،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس بابیان اینکه انفاق و احسان ریشه در فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی دارد اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، خیران نیکوکار، احسان و انفاق را سرلوحه کار خود قراردادند و این حمایت‌ها باعث شده که بخش قابل‌توجهی از نیازهای ضروری مددجویان برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بستک به مشارکت مردم نیکوکار بستک از آغاز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: امسال در ماه مبارک رمضان بالغ‌بر سه میلیارد و 448 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان شهرستان بستک توزیع شد که از مجموع این کمک‌ها حدود یک میلیارد و 808 میلیون تومان در قالب زکات فطریه بوده است.

 

 وی بابیان اینکه فلسفه وجودی کمیته امداد بر پایه مشارکت و حمایت‌های مردمی بناشده است بیان کرد: کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان در قالب اطعام و سفره‌های افطاری، نذر و قربانی، صدقات کالا، کمک به ساخت مسکن و زکات فطریه به خانوارهای نیازمند بوده است.

 

رستمی زاده، توسعه طرح اکرام ایتام را یکی دیگر از برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: اکنون 450 فرزند یتیم و غیر یتیم زیرپوشش طرح محسنین قرار دارند و در ماه مبارک رمضان 25 حامی نیکوکار جدید به خانواده خیران این طرح افزوده‌شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بستک در پایان بابیان اینکه مردم نوع‌دوست بستک می‌توانند با ارسال کد 1 به سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳76 حمایت خود را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام کنند، گفت: پس از ارسال پیام، امدادگران کمیته امداد در کمترین زمان با خیران تماس خواهند گرفت تا آن‌ها نیز به جمع حامیان بپیوندند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت خطبه نماز جمعه دهه کرامت در فارس نماز جمعه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد بستک کمک خیران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان

جلال شیخ پور در حاشیه توزیع غذای گرم بین نیازمندان، اظهار کرد: در راستای پویش اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تا روز دوازدهم ماه مبارک، ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.
به گفته وی همچنین ۲۰۰ هزار افطاری ساده و ۳۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان تاکنون برای پویش اطعام مهدوی هزینه شده است.
وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون پرس غذا بین نیازمندان استان توزیع شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کمک ۳۰ میلیاردی خیران به نیازمندان در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع جهیزیه و سبد غذایی در شهرستان قاین
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان