Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@00:55:33 GMT

با مساعدت مدیر کل؛ نساجی به قا ئمشهر برمی گردد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۸۱۵

به نظر می رسد در روزهای آتی آرامش به نساجی برگردد و این تیم برای حضور شایسته در فصل جدید بازی های تمرینات خود را استارت بزند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از گلایه مالکان باشگاه نساجی که به حق بود این بود که در قا ئمشهر امکانات کافی در اختیار تیم قرار نمی گیرد و به همین بهانه باشگاه نساجی مجبور شد تمرینات خود را به تهران منتقل کند، اما با دستور مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران منبعد استادیوم شهید وطنی قائشمهر در اختیار باشگاه نساجی قرار می گیرد تا این تیم دغدغه ای برای تمرین در قا ئمشهر نداشته باشد و رفته رفته مهیای بازگشت به شهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار مازندران هم چند هفته پیش نشستی با دو مالک باشگاه نساجی داشت و به آنها قول مساعد در زمینه حمایت معنوی از تیم داد و اذعان داشت که با بازگشت نساجی به قا ئشمهر تدبیری اتخاذ خواهد کرد که امکانات تمرین و مسابقه در قا ئمشهر در اختیار تیم نساجی قرار گیرد. قرار است در روزهای پیش رو سرمربی جدید تیم معرفی شود و تمرینات تیم از شنبه آینده در قائمشهر آغاز شود. مهدی تارتار، رضا مهاجری و محمود فکری گزینه های تیم نساجی برای حضور در راس کادر فنی این تیم بودند که محمود فکری به تازگی با تیم دسته اولی آلومینیوم اراک قرارداد بسته است و به نظر می رسد در یکی دو روز آینده سرمربی تیم نساجی از بین مهدی تارتار و رضا مهاجری مشخص شود.

 

گفتنی است چند روز پیش برخی از طرفداران نساجی جلوی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تجمع کردند که در یک اقدام جالب مدیر کل ورزش و جوانان استان آنها را به حضور پذیرفت و در اتاق جلسات دقایقی برای طرفداران نساجی صحبت کرد و گفت دولت به آنها اجازه هزینه برای تیم نساجی را نمی دهد اما هر گونه حمایت معنوی و اجرایی که لازم باشد از تیم نساجی دریغ نخواهد کرد.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه 1-4 به سود شاگردان لوئیس انریکه به پایان رسید. 

بارسا امیدوار بود که بتواند پیروزی بازی رفت که با نتیجه 2-3 در پارک دو پرنس به دست آمده بود را حفظ کند و گل زودهنگامی که به ثمر رساند هم این امید را افزایش داد اما شرایط مطابق خواسته و پیش‌بینی آنها پیش نرفت و اخراج رونالد آرائوخو در نیمه اول همه معادلات را برای آنها برهم زد. 

یامال هم که از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، به نوعی قربانی این اخراج و 10 نفره شدن تیمش شد و در فاصله چهار دقیقه پس از خروج آرائوخو از زمین بود که او هم با تصمیم ژاوی تعویض شد و جایش را به اینیگو مارتینز داد تا تغییراتی در سبک بازی بارسا ایجاد شود اما این اتفاق هم کمکی به آنها نکرد. 

یامال که پس از پایان این بازی بسیار ناراحت و مغموم به نظر می‎‌رسید، در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:« همیشه دیدارهای دوباره‌ای در فوتبال وجود خواهند داشت. ما بازخواهیم گشت.»

دیگر خبرها

  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • رسمی؛ تاریخ بازگشت شیمس به WWE اعلام شد
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • دامنه نوسان معاملات بورس به حالت قبل برمی گردد
  • شایگان: حسن یزدانی از اول اردیبهشت به تشک کشتی برمی‌گردد
  • پنج قاب به‌یادماندنی از دست‌نشان