Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه ای‌بی‌سی‌نیوز از احتمال ساخت سلاح هسته‌ای از سوی کره شمالی همزمان با مذاکرات دو طرف ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به اظهار نظر درباره فعالیت‌های هسته‌ای کره شمالی پرداخت و گفت نمی‌داند این کشور هنوز سلاح هسته‌ای می‌سازد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه یکشنبه شب با شبکه‌ ای بی سی نیوز بار دیگر به اظهار نظر درباره برنامه‌های هسته‌ای کره شمالی و رهبر این کشور پرداخت و گفت: «او مرد بسیار سختی است. او خیلی باهوش است. او با خیلی‌ها خوب نیست، ولی با من خوب برخورد می‌کند.»

وی افزود: «او در برخی موارد تغییر می‌کند، من نیز مجبورمی شوم موضع خود را تغییر دهم. اما در حال حاضر، ما روابط خیلی خوبی داریم. ما واقعا رابطه‌ای قوی داریم.»

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کند رهبر کره شمالی او را بازی می‌دهد، گفت: من تحریم‌ها را اعمال کردم. تحریم‌های آمریکا در برابر کره شمالی هنوز پابرجاست. همچنین ما گروگان‌ها را پس گرفته ایم و بقیه آن‌ها را نیز باز می‌گردانیم.

ترامپ در حالی چنین ادعایی کرده است که هنوز روند بازگرداندن بقایای اجساد سربازان آمریکایی در کره شمالی تکمیل نشده است.

همچنین مقامات آمریکایی اعلام کردند پس از نشست بی نتیجه ترامپ و کیم در هانوی، پایتخت ویتنام، هیچ ارتباطی میان مقامات کره شمالی و آمریکا مشاهده نشده و عملیات بازگرداندن بقایای اجساد سربازان آمریکایی از کره شمالی به حالت تعلیق درآمده است.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند کره شمالی هنوز سلاح هسته‌ای می‌سازد گفت: نمی‌دانم، امیدوارم اینطور نباشد. او به من قول داد که اینگونه نباشد. او به من قول دارد آزمایش نکند. من فکر می‌کنم او می‌خواهد دیدار دیگری داشته باشیم. و اینکه فکر می‌کنم او مرا خیلی دوست دارد و فرصتی برای مذاکره وجود دارد.

ترامپ پیش از این نیز گفته بود عجله‌ای درباره مسئله کره شمالی ندارد، زیرا تحریم‌ها علیه این کشور اعمال شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ سلاح هسته ای کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!

به گزارش خبرآنلاین «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا ویدئویی را در شبکه اجتماعی ایکس به مناسبت سالگرد اظهار نظر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا درباره کووید-۱۹ به اشتراک گذاشت.

طبق گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ چهار سال پیش درباره ویروس کووید-۱۹ گفته بود: «ضدعفونی‌کننده‌ای را دیده‌ام که ظرف یک دقیقه کارش را می‌سازد. حالا آیا راهی دارد که بشود مثلا همین را تزریق کرد، مثل تمیزکاری؟»

به نقل از ایسنا جو بایدن در ادامه پست ایکس در واکنش به اظهارات پیشین ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که در حال حاضر نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده است، نوشت: «ضدعفونی‌کننده تزریق نکنید! و به شخصی رای ندهید که به شما گفته بود ضدعفونی‌کننده تزریق کنید.»

در آن زمان کارشناسان پزشکی فورا به این پیشنهاد ترامپ واکنش نشان دادند و «وین گوپتا» متخصص ریه و کارشناس سیاست‌های بهداشت عمومی در آمریکا، اظهارات ترامپ را «پیام‌های بهداشتی ناشایست» خواند.

بایدن در جریان سخنرانی خود زمانی که تلاش داشت ترامپ را به عنوان شخصی غیر قابل اعتماد معرفی کند، گاف داد و به اشتباه گفت: «او چند بار باید ثابت کند که ما قابل اعتماد نیستیم؟»

شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز هم در تلاش برای تصحیح سخن رئیس‌جمهور سالخورده آمریکا، کلمه «ما» را با کلمه «او» جایگزین کرد، گرچه در ویدیوی آن به وضوح شنیده می‌شود که بایدن از ضمیر «ما» استفاده می‌کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899056

دیگر خبرها

  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • رقابت روسیه و آمریکا در سازمان ملل بر سر استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا ‎‌
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست