Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی با بیان اینکه پیش بینی ما از انتصاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش این است که دولت به دنبال اهداف انتخاباتی است، گفت: روحانی می‌خواهد امتیازی به اصلاح‌طلبان بدهد.

به گزارش قدس آنلاین، احمد علیرضا بیگی با اشاره به گزینه‌های احتمالی تصدی وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود، معرفی این فرد با اهداف سیاسی و انتخاباتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیش از آنکه دارای سوابق حضور در وزارت آموزش و پرورش باشد دارای سوابق مسئولیت‌های سیاسی است.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: انتظار ما از رئیس جمهور این است که تعویض طلایی را بر مبنای مقتضیات امروز جامعه انجام دهد زیرا دو سال است که کابینه دولت شکل گرفته و تیم اقتصادی دولت کارکرد مناسبی نداشته است الان دقیقاً بین دو نیمه قرار داریم. اگر سرمربی شرایط را درست تشخیص دهد می‌تواند تیمش را اصلاح کند، از این مقطع که عبور کنیم روحانی در سراشیبی است و نمی‌تواند کاری را انجام دهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه پیش بینی ما از انتصاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش این است که دولت به دنبال اهداف انتخاباتی است، گفت: روحانی به دنبال این است که امتیازی به اصلاح طلبان بدهد و با آنها هم رو در بایستی دارد و می‌خواهد مجلس جواب منفی به سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش بدهد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیدجواد حسینی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به شایعه لو رفتن سوالات امتحانات نهایی گفت: لو رفتن سوالات امتحانات نهایی شایعه است.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان
  • وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد
  • ارائه لایحه پیشنهادی جدید در خصوص قانون کار | قول وزیر اقتصاد به کارگران صحت دارد؟