Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان، دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به تشکیل جلسات ستاد جشنواره اظهار  کرد: برگزاری بیست و نهمین جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در بخش هنری به اصفهان واگذرا شده است.جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان در بخش هنری در 9 رشته برگزار می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شرایط برگزاری جشنواره افزود: آثار ارسالی به دبیر خانه جشنواره مورد داوری و ارزیابی قرار می گیرد و دانشجو معلمان برتر از استان ها برای مرحله حضوری دعوت و به صورت حضوری به رقابت می پردازند در مرحله حضوری این جشنواره از 8 لغایت 10 تیرماه در پردیس خواهران و برادران به صورت مجزا اجرا و در پایان در مراسم اختتامیه با حضور مسئولین کشوری و استانی از نفرات برتر تقدیر به عمل می‌آید.
 یاری اظهار کرد: دانشجو معلمان در 9 رشته:نقاشی، خوشنویسی، خط تحریری، عکاسی، طراحی پوستر، فیلم کوتاه، نماهنگ، معرق و منبت، تذهیب به رقابت می‌پردازند. تعداد کل دانشجو معلمان شرکت کننده در بخش هنری 310 نفر است که از این تعدا بنا بر ارزیابی صورت گرفته 85 نفر به بخش حضور راه پیدا کرده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان اصفهان جشنواره فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مبلغ تسهیلات یاد شده از ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و تا سقف ۷۵ میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد. همچنین تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی بدون دریافت سود به فرهنگیان ارائه می‌شود.
گفتنی است این تسهیلات صرفاً برای خرید کالا است و به فرهنگیان شاغل عضو صندوق ذخیره فرهنگیان تعلق می‌گیرد؛ بنابراین فرهنگیان غیر عضو در صورت تمایل برای استفاده از این تسهیلات باید ابتدا نسبت به عضویت در صندوق اقدام کنند.
فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون آموزش و پرورش در سراسر کشور یا نمایندگی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در مراکز استان‌ها به عضویت صندوق درآیند؛ همچنین به منظور اطلاع از جزئیات تسهیلات خرید کالا می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان به آدرس LFCO.CO مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۳۶۹۷۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟