Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست مشترک پورابراهیمی؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با سرپرست بانک ملی استان کرمان، فرماندار راور، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی کرمان و نماینده سرمایه گذار در خصوص پروژه لاستیک شهرستان راور برگزار شد.

در این نشست آخرین وضعیت موضوع تامین مالی پروژه لاستیک راور مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به ارائه طرح و توضیحات ارائه شده در جلسه مقرر شد با تسریع زمانی، کار بررسی پروژه مذکور در کرمان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با توجه به لزوم طرح‌های توسعه در شهرستان راور از بانک ملی درخواست کرد به صورت ویژه پروژه لاستیک این شهرستان مدنظر باشد و برای حل مشکل اشتغال و رفع محرومیت‌های شهرستان راور سریعتر عملیاتی شود.

وی افزود: این پروژه از توجیه بسیار خوب و بالایی برخوردار است و با توجه به تغییر نرخ ارز و افزایش بسیار بالای قیمت لاستیک‌های ماشین‌های صنعتی و لزوم استفاده از ظرفیت‌های تولید داخل، میتواند انتفاع خوبی برای سرمایه گذار و ایجاد اشتغال داشته باشد.

فرماندار راور در این نشست با تشکر از پیگیری‌های پورابراهیمی عنوان کرد: تمام توان خودمان را برای همکاری با سرمایه گذار جهت تسریع در آغاز عملیات اجرای پروژه لاستیک راور به کار خواهیم گرفت.

کاربخش عضو هیئت رئیسه اتاق بازگانی کرمان نیز بیان کرد: ما هم در کمک به ظرفیت سرمایه گذاری و همکاری برای ایجاد این پروژه در راور تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل بانک ملی استان کرمان هم اعلام کرد: بررسی‌های اولیه در مورد این طرح انجام شده و با توجه به حجم منابعی که نیاز دارد و از سقف مجوز‌های استانی بالاتر است لازم است که از طریق نماینده مردم در مجلس این موضوع به صورت ویژه از تهران پیگیری شود.

در این جلسه مقرر شد طی یک هفته آینده مدارک و اطلاعات پروژه در بانک ملی کرمان تکمیل شود و با نظر و ارزیابی مثبت برای اخذ مجوز جهت پرداخت تسهیلات به تهران ارسال گردد.

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز توافق کرد موضوعات مربوط به پیگیری تهران با بانک ملی را در دستور کار قرار دهد و با تسریع زمانی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عباسی، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه میزان بارندگی که امروز در شهرستان راور صورت گرفت بی سابقه بوده است گفت: در اثر بارندگی‌های شدید خساراتی به حوزه کشاورزی، باغداری، دامداری و زیرساخت‌های شهرستان راور وارد شده که در حال ارزیابی میزان این خسارت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی بارش‌ها همچنان در این شهرستان ادامه دارد افزود: برای جلوگیری از خسارات ناشی از این بارندگی‌ها، نهادهای امدادی و حمایتی شامل بخشداری‌، دهیاری‌ها، هلال احمر، شهرداری‌، راهداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در آماده باش کامل هستند.

کد خبر 6087827

دیگر خبرها

  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان