Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@22:07:16 GMT

بی احتیاطی در گرم کردن قیر، حادثه‌ساز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۰۴۵

بی احتیاطی در گرم کردن قیر، حادثه‌ساز شد


عصر روز گذشته با اعلام وقوع آتش‌سوزی در طبقه دوم ساختمانی پنج طبقه در خیابان رسالت تبریز، آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، این حادثه به هنگام گرم‌سازی حلب قیر با اجاق گاز توسط مالک منزل رخ داد، در این حادثه شیلنگ ذوب و موجب نشت گاز و آتش سوزی در بالکن ساختمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     آتش‌نشانان عملیات اطفاء این حریق را با استفاده از کپسول آتش‌نشانی مهار و از گسترش حریق پیشگیری کردند، در این  آتش‌سوزی پرده و شیشه‎های پنجره ساختمان، طعمه حریق و دچار خسارات و مالک منزل نیز دچار سوختگی از ناحیه دست، صورت و پا شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.     به خاطر داشته باشیم، بهترین وسیله برای اطفاء حریق قیر استفاده از کپسول آتش‌نشانی است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آتش سوزی آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آذربایجان شرقی گاز قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه آتش سوزی ساعت ۱۵:۴۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی گفت: این حادثه در شهرک صنعتی محمودآباد خیابان ۶ گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این آتش سوزی در انبار یک هزار و ۲۰۰ متری حاوی ضایعات پلاستیک و پلی اتیلن اتفاق افتاده است تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی از ۴ ایستگاه ۲۲، ۱۰،۲۶ و ۱۶، آتش نشانی شاهین شهر و اطفاییه پالایشگاه برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی گفت: عملیات اطفا همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6079103

دیگر خبرها

  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !