Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رفیقدوست درباره دور زدن تحریم ها و فروش نفت به بخش خصوصی در گفتگو با خبرآنلاین گفت: باید دولت آنچنان اینجا خودش را نشان دهد که کسی جرات نکند سمت تخلف بروند. الان مثلا می‌گویند صادرکنندگان بخش خصوصی ارزشان را در نیما نمی‌آورند و در بازار آزاد می‌فروشند. دولت سران اینها را صدا کند و هشدار دهد.

ما نمی‌گوییم که چند میلیارد دلار در اختیار افراد قرار بدهند و مثل آن زمان که به بابک زنجانی اعتماد کردند با افراد برخورد کنند؛ حرف من این است که الان چطور نفت را به خارجی‌هابا یک تضمینی می‌فروشند با همان تضمین نفت را به مردم بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بخش خصوصی بفروشند. هیچ ریسکی هم نکنند که بابک زنجانی پیدا شود.

زمان جنگ از کسی که ماده اولیه داشت، چیزی می‌خواستیم که نمی‌فروخت با تهدید کشتن از او خریدم. البته گران‌تر از حد معمول هم پول دادم ولی او نمی خواست بفروشد. الان هم همان زمان است. مملکت در جنگ اقتصادی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رفیقدوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «گالیله» با سه اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 اعلام شد.

نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از 29 فروردین در تالار اصلی با ظرفیت 579 مخاطب و قیمت بلیت300 هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع 3 اجرا و میزبانی از 1 هزار و 382 مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل 312 میلیون و 300 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روال عادی» به کارگردانی کیارش رُست که اجرای خود را از 30 فروردین در تالار چهارسو، با ظرفیت132 نفر و قیمت بلیت180 هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع 2 اجرا و میزبانی از 214 مخاطب توانست به فروشی معادل 27 میلیون و 648 هزار تومان برسد.

نمایش «توقف اتانازی» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر که اجرای خود را از 23 فروردین در تالار چهارسو با ظرفیت132 نفر و قیمت بلیت180 هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع 8 اجرا و میزبانی از 695 مخاطب توانست به فروشی معادل 95 میلیون و 130 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آن بُرد» به کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی نیز که اجرای خود را از 23 فروردین در تالار قشقایی ساعت 18 با ظرفیت 96 نفر و قیمت بلیت170 هزار تومان آغاز کرده است، با 10 اجرا و میزبانی از 877 مخاطب، فروشی معادل 133 میلیون756 هزار تومان داشته است.

نمایش «پس از» به کارگردانی مرتضی کوهی نیز که اجرای خود را از 23 فروردین در تالار قشقایی، با ظرفیت 96 نفر و قیمت بلیت140 هزار تومان آغاز کرده است، با 8 اجرا و میزبانی از 681 مخاطب به فروشی معادل 75 میلیون و 488 هزار تومان دست پیدا کند.

تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب

نمایش «آبی گونه» به کارگردانی کاوه مهدوی که از 23 فروردین در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت150 هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است،‌ با مجموع 8 اجرا و میزبانی از 269 مخاطب به فروشی معادل 28 میلیون و 125 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کان لم یکن» به کارگردانی سید علی موسویان که از 26 فروردین در تالار سایه با ظرفیت صندلی72 نفر و قیمت بلیت150 هزارتومان روی صحنه رفته است، تا روز جمعه 31 فروردین با 6 اجرا، 103 مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل 8 میلیون و160 هزار تومان دست یافته است.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» به کارگردانی فرشید قلی‌پور که از 17 اسفندماه 1402به صحنه رفته است؛ بیست و پنجمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان 1 هزار و 473 تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت 80 هزار تومانی و ظرفیت سالن236 نفری،  مبلغ  56 میلیون و 700 هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان نیز که اجرای خود را از 22 فروردین‌ماه 1403 آغاز کرده است؛ با 9 اجرا توانسته است 266 تماشاگر را به تماشاخانه سنگلج جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت 80 هزار تومانی و ظرفیت سالن236 نفری، توانسته مبلغ  8 میلیون و 280 هزار تومان بفروشد.

در تالار هنر، نمایش«هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از 3 اسفندماه 1402 با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 36 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانست 2 هزار و 236 تماشاگر را جلب کند و با فروش 178 میلیون و 304 هزار تومان به اجرای خود پایان دهد.  

همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از 22 فروردین‌ماه 1403در تالار هنر با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 9 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانسته 418 تماشاگر را جلب کند و به فروش 31 میلیون و 339 هزار تومان دست پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت!
  • چرا در زمان خودتان لوکوموتیوی واگذار نکردید/ با کدام عملکردتان برای راه آهن نسخه می پیچید؟
  • دخانیات در سال چند ایرانی را به کشتن می‌دهد؟
  • نمایش «گالیله» با سه اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت 
  • نمایش «گالیله» با سه اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت
  • نمایش «گالیله» با سه اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت
  • هزینه های برق برای بخش تولید سرسام آور شده است