Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:30:53 GMT

همه هزینه‌های برانکو در الاهلی تامین شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۱۵۳

همه هزینه‌های برانکو در الاهلی تامین شد

یکی از رسانه‌های خارجی خبر از حضور سرمربی فصل قبل پرسپولیس در اتریش و کمپ باشگاه الاهلی عربستان داد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه شب گذشته رسانه های سعودی عنوان کردند برانکو ایوانکوویچ ضمن فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس، برای حضور در الاهلی عربستان با قراردادی دو ساله به توافق رسیده و به زودی مراسم معارفه‌اش برگزار می‌شود، سایت یورو اسپورت نیز به این خبر واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سایت یورو اسپورت در جدیدترین مطلب خود پیرامون برانکو ایوانکوویچ نوشته است: همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم باشگاه الاهلی عربستان با برانکو، سرمربی کروات قراردادی امضا کرده تا مدیریت فنی تیم در فصل آینده را به او بسپارد.

 

این سایت عنوان کرده مسئولان باشگاه الاهلی خبر حضور برانکو در این تیم را به تایید رساندند و به دنبال موفقیت و کسب نتایج خوب با سرمربی سابق پرسپولیس هستند.

 

انتظار می‌رود که باشگاه الاهلی عقد قرارداد با برانکو را به منزله پیروزی احمد صائغ، تنها کاندیدای ریاست باشگاه و قلعه جام‌ها بداند و با حضور سرمربی سابق پرسپولیس، از نظر مدیریتی نیز ثبات پیدا کند.

 

در ادامه این گزارش عنوان شده سرمربی کروات هم اکنون در اتریش کمپ آماده‌سازی الاهلی عربستان حضور دارد و به نوعی خبر پیوستن او به این تیم را تایید کرده است.

 

یورو اسپورت همچنین اشاره کرده که برانکو، سرمربی سابق دیناموزاگرب کرواسی، الاتفاق عربستان، الوحده امارات و پرسپولیس ایران بوده است.

 

منصور بن مشعل، عضو افتخاری باشگاه الاهلی عربستان نیز اعلام کرده همه هزینه‌های سرمربی جدید این تیم را نیز برعهده گرفته است.

عربستان الاهلی برانکو ایوانکوویچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها عربستان الاهلی برانکو ایوانکوویچ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

تیم فرمول یک فراری در راستای تامین هزینه خرید راننده جدیدش قرارداد گران‌قیمتی با اسپانسر آمریکایی امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراری ایتالیا با تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار آمریکایی هیولت پاکارد (HP) قرارداد اسپانسری منعقد کرده است.

بر اساس گزارش بینزس اسپورت؛ شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به تیم ایتالیایی اجازه می‌دهد تا حقوق بالایی را برای لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس بنز که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک

منابع این نشریه گزارش می‌دهند که ارزش سالانه این قرارداد با قرارداد اسپانسرینگ ردبول با شرکت فناوری اوراکل که در حال حاضر بزرگترین قرارداد در فرمول یک است، قابل مقایسه خواهد بود.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. گفته می‌شود درآمد این راننده انگلیسی در اسکودریا سالانه 100 میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد