Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی یکشنبه شب پس از نشست با هیات هلندی در محل استانداری، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای برخی از پروژه‌های بزرگ خوزستان ازجمله پروژه آبرسانی غدیر، طرح جامع آب و کشاورزی استان، با همکاری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های داخلی، و نیز استفاده از ظرفیت و تجارب دانشگاه‌های هلندی از دو سال گذشته برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدتی پیش یک گروه از ایران به همین منظور به هلند سفر کرد و یک هیات هلندی نیز چند بار به خوزستان سفر آمده و تفاهمنامه همکاری امضا شد.


استاندار خوزستان ادامه داد: امید است این تفاهمنامه به خوبی عملیاتی شود و بتوانیم با برنامه ریزی مناسب و صحیح توسعه زیرساخت‌ها را شاهد باشیم و شرایط را برای رفاه هر چه بهتر مردم فراهم کنیم.

*توسعه منطقه مهدیس شدت می‌یابد

وی همچنین به برگزاری جلسه بررسی مشکلات منطقه مهدیس و اسلام آباد اهواز اشاره کرد و گفت: در این نشست هماهنگی لازم برای برطرف کردن این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

شریعتی افزود: قرار شد در منطقه مهدیس پروژه‌های آب، فاضلاب و گاز و همچنین آسفالت با سرعت بیشتری اجرا شود.

استاندار خوزستان گفت: همچنین مقرر شد با مشارکت بخش خصوصی و ارایه یک مدل جدید پروژه خط اصلی آبرسانی منطقه اسلام آباد در مدت یک ماه و انشعابات فاضلاب نیز حداکثر در مدت هفت ماه انجام شود.

وی بیان کرد: زیرسازی و آسفالت مناطق مهدیس و اسلام اباد نیز سریع‌تر از گذشته در حال انجام است.

شریعتی گفت: جاده شرق به غرب اهواز پس از بلوار آیت ا… بهبهانی به سمت منطقه مهدیس نیز به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت و شرایط تردد در شرق اهواز بهبود پیدا می‌کند.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین قرار شد آسفالت مناطق مختلف به ویژه منطقه سه شهرداری اهواز به صورت ویژه انجام شود.

وی گفت: هماهنگی لازم بین شرکت های آب و فاضلاب و شرکت گاز انجام شده تا پیش از اینکه شهرداری در زمینه آسفالت وارد عمل شود این زیرساخت‌ها انجام شود تا نیازی به شکافتن مسیر نباشد و نارضایتی مردم را شاهد نباشیم.

۹۵۹۴ / ‏‬ ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرز‌های میهن اسلامی  به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیرو‌های مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • اساتید و نخبان نقش موثری در توسعه خوزستان دارند
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز