Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدایی مربی کروات از جمع سرخ پوشان موجب ناراحتی هواداران این تیم شده است.

طرفداری- به نظر می رسد جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس قریب الوقوع به نظر برسد. این در حالی است که بازیکنان نیز با انتشار پست هایی در اینستاگرام از مربی کروات بابت زحماتش تشکر کرده اند.

به گزارش تسنیم، علی انصاریان، مدافع سابق پرسپولیس در خصوص این مسئله گفت:

ابتدا پیروزی‌های شیرین تیم ملی والیبال را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در میان این خبرهای خوب خبر جدایی برانکو باعث آزار فوتبال‌دوستان شد. الان هم من نباید پاسخگو باشم باید مسئولان باشگاه بیایند و حرف بزنند. نمی‌دانم چرا وقتی شرایط بد می‌شود همه فرار می‌کنند و مشکلات را گردن هم می‌اندازند. در این وضعیت محسن خلیلی به‌عنوان سرپرست و ایرج عرب به‌عنوان مدیرعامل باید بیایند و پاسخ مردم را بدهند.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا او به برانکو حق می‌دهد از پرسپولیس جدا شود و اینکه گفته می‌شود مشکل اصلی پرداخت پول این مربی بوده است، گفت:

ما نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. با این تحریم‌ها چطور یک مربی به پولش می‌رسد؟

انصاریان در ادامه در واکنش به این موضوع که برانکو گفته بود با چمدان پولش را از ایران خارج خواهد کرد، تصریح کرد:

چطور با چمدان پول می‌برد؟ مگر می‌گذارند؟ بانک مرکزی خودش نمی‌تواند پول خارج کند، چطور تأییدیه می‌دهد؟ (باخنده) به نظر من صد درصد در این موضوع حق با برانکوست. طرفداران او را دوست دارند و شاید محبوب‌تر شدن برانکو برای خیلی‌ها بد بود.

وی درباره بحث تمدید قرارداد این مربی با باشگاه پرسپولیس نیز گفت:

شما نگاه کنید همه چیز دوطرفه است. وقتی در قرارداد برانکو نوشتند در این تاریخ‌ها به او پول می‌دهند باید این کار را انجام دهند. وقتی طبق قرارداد وظایف‌مان را انجام نمی‌دهیم طرف مقابل پیش خودش می‌گوید حتماً دیگر من را نمی‌خواهند. من به‌عنوان یک ایرانی بعد از رفتن شفر دو روز سردرد داشتم. اینکه یک مربی سر تمرین برود و آن برخورد با او شود، بسیار بد است. در همین وضعیتی که هستیم، در جهان کلی پشت سر ما حرف می‌زنند. ما آدم‌های خوش استقبال و بدبدرقه‌ای هستیم. من قبلاً با شفر صحبت کرده‌ام. او بسیار آدم خوبی بود و استقلال هم در زمان این مربی وضعیت خوبی داشت.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خطاب به هواداران این تیم گفت:

من از طرف مدیران باشگاه فقط می‌توانم از هواداران عذرخواهی کنم که نتوانستیم برانکو را نگه داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد