Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فیض الله پاسره در نشست مشترک با مدیران ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی استان افزود: با نزدیک شدن به فصول گرم سال و افزایش میزان مصرف آب، چالش های پیش روی آب و فاضلاب در شهرها و روستاها نیز بیش از پیش احساس می شود.

پاسره با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های آب و فاضلاب باید به صورت جدی تر مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: باید به فکر منابع پایدار تامین آب برای شهروندان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسره با بیان اینکه باید برنامه های مدیریت شبکه توزیع در ماه‌های پیک مصرف آب هرچه بیشتر تقویت شود، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب نیز باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی مشترکین را بزرگترین سرمایه شرکت آب و فاضلاب دانست وافزود: باید ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هرچه بیشتر نهادینه شود و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

سرپرست شرکت آبفای استان تقویت روحیه جهادی و تلاش برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان را امری ضروری دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت مشترکین نباید به هیچ وجه کمرنگ شود.

پاسره ارائه خدمات با کیفیت مطابق با استانداردهای روز به شهروندان و حفظ کیفیت آب شرب را خط قرمز آب و فاضلاب استان عنوان کرد و گفت: در آب و فاضلاب شهری و روستایی مجهزترین و بروزترین تجهیزات آزمایشگاهی برای پایش کیفیت آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان وجود دارد که به صورت مداوم کیفیت و بهداشت آب شرب شهروندان را کنترل می شود.

کد خبر 4642949

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: بیش از ۵۸۷ میلیون و ۴۳۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص فروردین ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید شده است.   نوراله ادبی فیروزجائی افزود: در این ماه بیش از ۶۱ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و حدود ۳۹ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد.

او با اشاره به ضرورت آمادگی کامل همه واحد‌های نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی در تابستان، افزود: از ۱۴ برنامه تعمیراتی پیشبینی شده برای ارتقای میزان آمادگی واحد‌ها جهت تولید پایدار انرژی مورد نیاز شبکه در فصل تابستان، از دهم مهر تاکنون ۱۰ برنامه تعمیراتی به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: تعمیرات نیمه اساسی واحد یک و میاندور‌ه‌ای واحد ۳ بخار و لایروبی حوضچه آبگیر واحد‌های بخاری بدون وقفه در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع روز‌های اوج مصرف با انجام همه برنامه‌های تعمیراتی و پروژه لایروبی، واحد‌ها برای تولید پایدار انرژی آماده شوند.   نیروگاه ۴۵ ساله شهیدسلیمی نکا شامل ۴ واحد بخار، ۲ واحد گازی و یک واحد بخار در بلوک سیکل ترکیبی است که با انجام برنامه‌ها و پروژه‌های بازسازی، تعمیراتی و رفع چالش‌ها و محدودیت‌های تولید می‌تواند نقش بسیار موثری در پایداری شبکه برق کشور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد