Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسداله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران درباره آخرین تحولات بازار میوه و صیفی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت سیب زمینی و هویج نسبت به هفته گذشته افزایش و هندوانه کاهش داشته و قیمت سایر میوه ها نوسانی تغییری نداشته است.

وی، نرخ کنونی هر کیلو هندوانه با کاهش ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومانی نسبت به هفته گذشته را یک هزار تا ۲ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر قیمت هر کیلو پرتقال تامسون شمال را ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ هر کیلو پرتقال جنوب ۵ تا ۷ هزار، خیار بوته‌ای ۲ تا ۴ هزار، خیار گلخانه یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰، سیب لبنانی زرد و قرمز ۶ تا ۱۱ هزار، کیوی ۶ تا ۱۰ هزار و موز ۹ تا ۱۲ هزار، خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار، طالبی ۲ تا ۴ هزار و طالبی شاه پسند ۳ تا ۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از ثبات نرخ میوه‌های سردرختی در بازار خبر داد و گفت: هر کیلو توت سفید با نرخ ۴ تا ۷ هزار، توت فرنگی سنندج ۷ تا ۱۲ هزار، توت فرنگی کرج ۱۰ تا ۱۸ هزار، توت فرنگی گرگان ۵ تا ۱۰ هزار، زردآلو ۸ تا ۱۴ هزار، گلابی جنگلی ۶ تا ۱۲ هزار، گوجه سبز برقان ۵ تا ۱۲ هزار، گوجه سبز شمال ۴ تا ۷ هزار، گیلاس قرمز ۱۵ تا ۲۶ هزار و هلو ۴ تا ۱۱ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ سیب زمینی به سبب کمبود عرضه در بازار یک هزار تومان افزایش یافته است، بیان کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو سیب زمینی نو در میدان مرکزی ۵ تا ۷ هزار تومان است که با عرضه انبوه سیب زمینی از استان‌های همدان و گرگان پیش بینی می‌شود که خلا فعلی در بازار جبران شود.

کارگر نرخ هر کیلو بادمجان قلمی را ۳ تا ۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو بادمجان گلخانه ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰، باقالی سبز ۳ تا ۴ هزار و ۵۰۰، برگ مو ۵ تا ۱۶ هزار، پیاز زرد یک هزار و ۸۰۰ تا ۲ هزار و ۸۰۰، پیاز شیری ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار، ریواس ۲ تا ۷ هزار، سیر خشک ۵ تا ۱۰ هزار، فلفل تند ریز ۴ تا ۸ هزار، فلفل دلمه سبز ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰، کنگر ۸ تا ۱۳ هزار، کاهو پیچ سالادی یک هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ و کاهو رسمی یک هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش یک هزار تومانی قیمت هویج در بازار خبر داد و افزود: در حال حاضر هر کیلو هویج با نرخ ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰، لوبیا سبز ۸ تا ۱۳ هزار، نخود سبز ۴ تا ۶ هزار، فلفل شیرین ۱۲ تا ۲۰ هزار، گوجه فرنگی ۲ تا ۵ هزار، کلم سفید و قرمز یک هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰، کرفس ۲ تا ۴ هزار و کلم بروکلی ۸ تا ۱۳ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می‌شود.

وی نرخ هر کیلو سبزی جور (پلو، آش، قورمه) را یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ و سبزی خوردن ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

کارگر در پایان قیمت میوه در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به فراوانی تولید میوه‌های سردختی نوسان خاصی در بازار رخ نمی‌دهد، ضمن آنکه نوسان سیب زمینی و هویج در بازار مقطعی است.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1270824

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی میوه و تره بار رییس اتحادیه میوه و سبزی افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار

طبق اعلام نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع برنج اعلام شد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع برنج اعلام شد.

قیمت انواع برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به شرح ذیل است؛

هر کیلوگرم انواع دودی پر محصول غیرتنظیم بازار ۹۳ هزار تومان

هر کیلوگرم هاشمی غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم دمسیاه غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزارتومان

هر کیلوگرم شیرودی غیرتنظیم بازار ۸۱ هزار تومان

هر کیلوگرم طارم اصل غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزار تومان

هر کیلوگرم فجر غیرتنظیم بازار ۹۲ هزار تومان

هرکیلوگرم قهوه‌ای غیرتنظیم بازار ۹۴ هزار تومان

هرکیلوگرم معطر ایرانی سایر انواع (گرده، چمپا، عنبر بو …) غیرتنظیم بازار ۷۶ هزار تومان

هر کیلوگرم ندا غیرتنظیم بازار ۴۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه پر محصول غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نیمدانه معطر غیرتنظیم بازار ۶۱ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی پاکستانی غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان

هرکیلوگرم هندی وارداتی دانه بلند ۱۱۲۱ غیرتنظیم بازار ۵۲ هزار تومان

هرکیلوگرم وارداتی هندی دانه بلند غیرتنظیم بازار برندهای طبیعت، محسن، مژده و غیره ۶۲ هزار تومان

دیگر خبرها

  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کدام خودرو امروز ارزان شد؟