Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش درباره برنامه‌ آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان گفت: ۳۰ هزار پایگاه تابستانی در نظر گرفته شده تا چهار میلیون دانش آموز تحت پوشش برنامه‌های مهارت محور قرار بگیرند.

علی رمضانی تاکید کرد: البته پایگاه‌های تابستانی باید برای ۱۴ میلیون دانش‌آموز و برای هر کدام با توجه به نیازهایی که دارند طراحی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام پایگاه‌های تابستانی از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود.

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معتقدیم تربیت با تعطیلی کلاس‌های درس تعطیل نمی‌شود اظهار کرد: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برخی مدارس، سالن‌ها و اماکن ورزشی آموزش وپرورش و کانون‌های فرهنگی تربیتی، اردوگاه‌ها سازمان دانش‌آموزی و تشکل‌های دانش‌آموزی امکانات خود را جهت دستیابی به اهداف مورد نظر پای کار آورده و بسیج کرده‌اند.

رمضانی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های جدی ما مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است. با هدف افزایش توان مهارتی حرکت می‌کنیم تا دانش آموزان در اوقات فراغت تابستانی خود یک مهارت را بیاموزند و یا خود را در آن تقویت کنند، البته از اساتید مجرب و توانمند در پایگاه‌های تابستانی استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نشاط و شادی را نیز در قالب برنامه‌های تابستانی مهارت محور مدنظر داریم عنوان کرد: البته تنها آموزش و پرورش متولی غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نیست و دستگاه‌های دیگری نیز در این زمینه مسئولیت دارند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در نمایشگاه هفته مشاغل که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف در هنرستان حضرت آمنه اهواز برپا شد، اظهار کرد: در هفته مشاغل قرار داریم و یکی از وظایف آموزش و پرورش در این زمینه، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در خوزستان ۵۵۱ هنرستان فنی و حرفه‌ای وجود دارد و همچنین هفت هنرستان به عنوان هنرستان در جوار صنعت‌ها و شرکت‌های خوزستان قرار دارند.

وی گفت: هنرستان‌ها وظیفه دارند که استعدادهای دانش‌آموزان را در زمینه‌های مهارتی تقویت کنند تا فضای لازم فراهم و استعدادهای دانش‌آموزان بر اساس توانمندی‌هایشان شکوفا و زمینه اشتغال آن‌ها در بازار کار و آزاد فراهم شود.

کد خبر 6084650

دیگر خبرها

  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • تدوین آیین‌نامه ملی اوقات فراغت در دستور‌کار وزارت آموزش‌وپرورش
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است