Web Analytics Made Easy - Statcounter


«عبدالرضا رحمانی فضلی» روز دوشنبه در چهارمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و استانداران مناطق سیل زده برگزار شد، اظهارداشت: رئیس جمهوری در موضوع نوسازی مناطق سیل زده تا آخر سال فرصت دادند این کار انجام شود یعنی تا شب عید سیل زدگان در خانه‌های خودشان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: البته الان به دلیل عدم تأمین مالی به موقع از طریق بانک‌ها و خزانه از برنامه زمان بندی عقب هستیم، اما باید باقی مانده سال را با سرعت جبران شود.

فرمانده قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده گفت: ما به طور قطع از شما شب نوروز خانه‌های ساخته شده را می‌خواهیم، دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های مشارکتی هم باید وظایفشان را انجام دهند چرا که زمان بندی ما تغییر نخواهد کرد.

رحمانی فضلی در ادامه افزود: در موضوع جبران خسارت‌ها، پرداخت خسارت‌های کشاورزی در اولویت است که البته منابع خوب تأمین شده است و وزارت جهاد کشاورزی هم از تأمین منابع اولیه ابراز رضایت داشتند، ولی در مسیر پرداخت‌ها از طریق خزانه یا بانک و محل تسهیلات دچار مشکل شدیم که انتظار است سریع دوستان انجام دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مسکن سیل زدگان اولویت اول باز سازی نوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند