Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@00:47:22 GMT

الهام کردا: فضای مجازی برای هر کسی مهم است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۴۱۸

الهام کردا: فضای مجازی برای هر کسی مهم است

به گزارش روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، به نقل از سایت هنر و تجربه، الهام کردا که این روزها دو فیلم را روی پرده سینماها دارد درباره بازی خود در «آندرانیک» که در سینماهای هنر و تجربه در حال اکران است به سایت هنر و تجربه گفت: ««آندرانیک» قبلا به صورت نمایش‌نامه نوشته و اجرا شده بود و اتفاقا اجرای خوبی هم از این نمایش‌نامه در آن سال‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم آن اجرا را دیده بودم اما قطعا به عنوان بازیگر دلم نمی‌خواست نمایش‌نامه و آن اجرا تکرار شود. «آندرانیک» باید فیلم‌نامه می‌شد با مشخصات فیلم‌نامه و از روز اول هم در جلسات و دورخوانی‌ها همه به این موضوع اعتقاد داشتیم که هرچه کمتر به تئاتر شبیه شود. حالا اتفاقی که در خروجی کار می‌بینیم اگر فضای تئاتری را تداعی می‌کند شاید به دلیل پیشینه ما سه بازیگر یا دیالوگ‌ها و مونولوگ‌های طولانی و قاب‌های ثابت است و چیزهای دیگر اما همه این‎ها می‌توانند در یک اثر سینمایی هم باشند و اتفاقا درست هم کار کنند.»

او درباره باورپذیر شدن نقش‌هایی که در آن ایفای نقش می‌کند توضیح داد: «بازیگر باید بداند کی، کجا و در چه موقعیتی چه کار باید کند. او می‎تواند به دانش و هوش و غریزه‌اش اطمینان کند. همین‌ها به او می‌گویند که در هر جایی و در هر نقشی چگونه باشد و چقدر باشد ولی نکته مهم این است که خیلی خیلی فرق می‌کند کارگردانی بتواند بازیگر را خوب هدایت کند یا نه، اینکه چقدر از ظرفیت‌های بازیگری‌اش استفاده کند و چقدر او را در جای درستی قرار بدهد،خیلی اهمیت دارد. خب با این تعریف شما، من تا به حال خیلی خوش‌شانس بوده‌ام که کارگردان‌هایم می‌دانستند چه جور نقش‌هایی را به من بسپارند. راستش فکر می‎کنم من الهام کردا هستم با این خصوصیات: یک صدایی دارم و یک قیافه‌ای و یک انرژی. قرار نیست با ادا و اصول‌های غیرقابل باور، آدم متفاوتی باشم.»

کردا همچنین درباره میزان حضورش در فضای مجازی توضیح می‌دهد: «در همه جای دنیا این‌طور شده که فضای مجازی بخشی از هویت تو شده است یعنی تو با آنچه که از خودت نشان می‌دهی و تصویری که فضای مجازی از تو نشان می‌دهد، می‌توانی هویت خودت را بسازی. صادقانه نیست اگر بگویم فضای مجازی برایم مهم نیست. فکر می‌کنم برای هر کسی مهم است اما این‌که چقدر در آن فعال هستی و چقدر برایت مهم است، بخشی از ماجراست که همیشه فکر می‌کنم باید درباره آن حرف زد، چون همه زندگی تو نیست و تو همه وجودت را از آن نمی‌گیری بلکه تنها بخشی است که می‌توان حرف‌هایی را برای جمعیت بیشتری بزنی یا بلندتر حرف بزنی.».

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی بازی تئاتر رسانه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: سرشارم از جوانی... (فیلم) شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار با رهبر انقلاب (فیلم) رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می گذارد (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید