Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست سرپرستان کاروان‌های اعزامی به بازی‌های جهانی ساحلی تیر ماه در قطر برگزار می‌شود و هنوز تکلیف سرپرست کاروان ایران برای این مسابقات مشخص نشده است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست سرپرستان کاروان‌های اعزامی به بازی‌های جهانی ساحلی تیر ماه در قطر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تغییر میزبانی این مسابقات و لغو میزبانی آمریکا و همچنین پرداخت هزینه‌های کاروان‌های اعزامی توسط کشور میزان و از طرفی علاقه مندی انوک بر حضور کشورها در نخستین دوره این مسابقات، شنیده‌ها حاکی از تصمیم جدی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بر اعزام کاروان ایران به این مسابقات است.

در حالی قرار است نشست سرپرستان در قطر برگزار شود که هنوز تکلیف نهایی کاروان ایران و سرپرست آن مشخص نشده است. بعلاوه در بحث کسب سهمیه نیز فرصت‌های زیادی برای ایران از جمله رشته کشتی که شانس اول مدال آوری ایران است، از دست رفته است.

باید دید طی نشست‌های پیش روی هیئت اجرایی، موضوع اعزام کاروان به بازی‌های ساحلی با فوریت در دستور کار قرار می‌گیرد یا خیر؟ و آیا سرپرست کاروان ایران مشخص خواهد شد؟

البته مهم تر از بحث سرپرست موضوع کسب سهمیه‌ها است چرا که فعلا ایران به صورت رسمی سهمیه‌ای دریافت نکرده است.

با تصمیمی که پیش از این گرفته شد ایران در پنج رشته والیبال، فوتبال ساحلی، کشتی، کاراته و بسکتبال 3 در 3 به دنبال سهمیه بود که در کشتی فرصت کسب سهمیه را از دست داد و شنیده شده که قرار است ایران از سهمیه وایلد کارت استفاده کند. در فوتبال ساحلی نیز باید منتظر بماند تا مشخص شود سه سهمیه آسیا به 3 تیم اول رنکینگ تعلق می‌گیرد یا سه تیم اول مسابقات قهر مانی آسیا؛ ایران تنها در صورتی به سهمیه فوتبال ساحلی دست خواهد یافت که معیار انتخاب رنکینگ قاره باشد.

در کاراته و در بخش بانوان و برای کاتا انفرادی ایران صاحب سهمیه شده اما هنوز تأیید رسمی نشده است.

بسکتبال ایران هم سهمیه شرکت در این بازی‌ها را کسب کرده اما در بخش بانوان؛ با توجه به تصویب اعزام تیم مردان به این بازی‌ها، مسئولان کمیته ملی المپیک متقاضی اعطای این سهمیه به مردان شدند.

در والیبال هم مسابقات قاره‌ای و ثبت نام در سایت فدراسیون جهانی که باید تا پیش از 30 جون 2019 (9 تیرماه) انجام شود ترکیب هشت تیم شرکت کننده هم را مشخص می‌کند. بنابراین وضعیت کسب سهمیه بازی‌های ساحلی جهان برای والیبال هم نامشخص است.

قطر میزبان بازی‌های جهانی ساحلی 2019 شد


انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT7 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این نشست تخصصی روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه 1403 با حضور مرتضی حسینقلی‌زاده معاون میراث‌فرهنگی، مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان، مدیران پایگاه‌های ملی میراث‌فرهنگی، مدیران ادارات شهرستانی و کارشناسان میراث‌فرهنگی در محل کاخ‌موزه گرگان برگزار شد.نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی ازجمله فرونشست، سیل، زلزله و... با سخنرانی دکتر حامد رضایی هیئت‌علمی دانشگاه گلستان برگزار شد. شعار امسال روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی با عنوان «بحران‌ها و منازعات از دریچه منشور ونیز» انتخاب شده است و ایکوموس(شورای بین‌المللی ابنیه و محوطه‌ها سازمانی برای نگهداری و پاسداری از اماکن میراث‌فرهنگی در سراسر جهان) به کشورها توصیه کرده که دراین‌باره برنامه‌های خود را ارائه دهند.برگزاری تورهای معرفی بناها و محوطه‌های تاریخی، برگزاری سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و وبینارهای آموزشی از اهم برنامه‌ها به‌مناسبت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی در استان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال