Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@07:08:10 GMT

پمپئو از پاسخ دادن به سوالی درباره کره شمالی طفره رفت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۵۳۷

 مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز گذشته (یکشنبه) گفت که ایالات متحده تمام اقدامات لازم برای آگاهی از تهدیدات کره شمالی را انجام خواهد داد.

او در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: مردم آمریکا باید اطمینان یابند که ایالات متحده تمام اقدامات لازم برای اطمینان از درک ریسک ها و تهدیدات ناشی از کره شمالی را درک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحبتها در واکنش به سوالی درباره اظهارات اخیر ترامپ درباره شایعات مربوط به ارتباط برادر مقتول رهبر کره شمالی با سازمان جاسوسی سیا عنوان شد. برادر رهبر کره شمالی در اوایل سال 2017 در فرودگاهی در مالزی به قتل رسید.

ترامپ هفته گذشته در پاسخ به سوال خبرنگاری در این باره گفت: من تحت رهبری خود اجازه چنینی چیزی را نمی‌دادم.

مجری شبکه فاکس نیوز از پمپئو پرسید که آیا منظور ترامپ این بوده که مخالف کسب اطلاعات از یکی از اعضای خانواده کیم بوده یا خیر اما پامپئو که در سال 2017-2018 ریاست سازمان سیا را بر عهده داشت از ارائه توضیح درباره مسائل اطلاعاتی امتناع و تاکید کرد که آمریکا هر اقدام لازم را انجام خواهد داد.

پمپئو گفت: ما تمام تلاشهای لازم برای اطمینان از کسب اطلاعات در هر قسمتی از دنیا، از جمله هر کشوری را انجام خواهیم داد.

وی همچنین گفت که نقش فعلی وی به عنوان دیپلمات این است که در راستای خارج شدن تسلیحات هسته‌ای از دستان کره شمالی تلاش کند.

 

 

 

 

  اخبار داغ ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد قیمت انواع ظرفشویی در بازار/ جدول قیمت‌ها

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • اعترافات جالب فرمانده پایگاه نواتیم : این حمله بی سابقه ترین حمله به پایگاه بود | طفره رفتن فرمانده اسرائیلی از پاسخ دادن به این سوال | ویدئو
  • در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت کرد