Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@16:27:52 GMT

تمجید فدراسیون جهانی از سعید معروف

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۵۴۷

تمجید فدراسیون جهانی از سعید معروف

تیم ملی ایران توانست با داشتن سعید معروف در کنار برزیل به هشتمین برد در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) پس از پیروزی ۳ بر صفر شب گذشته تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه در هفته سوم لیگ‌ملتهای ۲۰۱۹ در ارومیه، با انتشار گزارشی به تمجید از ستارگان ایران خصوصاً سعید معروف پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن گزارش فدراسیون جهانی به شرح زیر است:

ایران با درخشش کاپیتان معروف توانست بازی‌های خانگی خود در ارومیه را با شکست سه بر صفر روسیه به پایان برساند چرا که با درخشش معروف در دادن پاس‌ها ایران و خصوصاً امیر غفور به راه افتادند تا امتیازها یکی پس از دیگری برای ایران کسب شوند.

پاسور ۳۳ ساله ایران توانست در این بازی ۳ امتیاز را در جریان بازی و ۲ امتیاز سرویس کسب کند تا ایران مقابل قهرمان دوره گذشته لیگ ملت‌ها بهترین عملکرد را داشته باشد. او در حال حاضر با امتیاز ۹.۰۳ در بالاترین رده ستارگان در پست خود قرار گرفته است.

از طرف دیگر هم امیر غفور ۱۷ امتیاز را با آبشارهای خود به دست آورد. سید محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور هم هر کدام با ۸ امتیاز، پوریا فیاضی و علی شفیعی هم هر کدام با ۵ امتیاز در این برد ایران سهم داشتند.

در حال حاضر امیر غفور با کسب ۱۵۱ امتیاز، ۷ امتیاز اختلاف با شارون ورنون ۱۵۸ امتیازی در تیم کانادا و ۶ امتیاز با گابریل نلی ۱۵۷ امتیازی در تیم ایتالیا فاصله دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعيد معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه‌ای معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد. پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی المپیک دعوت شد در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباه داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

کد خبر 6081046

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • پائز هنوز به ایران نیامده سرگیجه گرفت!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور