Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ‌بهزیستی استان زنجان گفت: با ارزیابی‌های به عمل آمده از دستگاه‌های اجرایی، علت عدم مناسب سازی دستگاه‌ها نبود بودجه کافی است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمد محمدی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه پیگیری و مناسب سازی استان اظهار داشت: بحث مناسب سازی از سال 83 مطرح شد اما اصل کار از سال 92 شروع شده ‌و به لحاظ فرهنگی در میان مدیران جا افتاده ‌اما میان مردم، اصناف خوب فرهنگ‌سازی نشده ‌و یکی از اقداماتی که باید انجام دهیم، اذهان مردم است زیرا جامعه فقط اداره‌ها نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید در اذهان مردم جا انداخت که معلولان توانمند هستند و باید معلولان در جامعه حضور داشته باشند و این عمل نیازمند فرهن‌سازی، رسانه‌ای کردن و انجام آموزش‌های لازم است.

ساخت‌وساز جدید در مناطق سیل‌زده لرستان با رعایت اصول مناسب‌سازی باشدمناسب‌سازی در ساخت و سازهای جدید حوزه درمان لرستان باید رعایت شودحمل و نقل عمومی در اراک برای استفاده معلولان مناسب‌سازی شود

مدیر‌کل ‌بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در قانون بندهایی برای برخورد با عدم رعایت قوانین توسط ادارات در نظر گرفته شده است، افزود: ما در استان به دنبال استفاده از قوانین برای برخورد با ادارات که مناسب‌سازی را انجام نمی‌دهند نیستیم.

وی افزود: دبیرخانه مناسب‌سازی استان در خواست‌هایی دارد همچون تمهید شرایط و زمینه لازم نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی مناسب برای کارکنان دفتر فنی و دستگاه‌های اجرایی است.

محمدی با اشاره به اینکه بند ح تبصره 8 ماده قانون بودجه 98 در کل کشور به موضوع مناسب‌سازی پرداخته شده است، تصریح کرد: وزرات راه و شهرسازی و شهرداری‌ها مکلف و موظف به نصب علائم و نشانه‌های راهنمایی در سطح استان هستند.

وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به تاثیر فرهنگ عمومی در امر مناسب‌سازی رسانه ملی می‌تواند نقش بسیار موثری در اطلاع‌رسانی مردم همچون تهیه و پخش تیزرهای آموزشی در رابطه با مناسب سازی معابر داشته باشد.

مدیر‌کل ‌بهزیستی استان زنجان مهم‌ترین علت عدم مناسب سازی توسط ارگان‌های مختلف را نبود بودجه کافی عنوان کرد و گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته از وضعیت مناسب سازی معابر دستگاه‌های اجرایی عمده مشکل را اختصاص بودجه کافی برای انجام مناسب سازی و یا تکمیل پروژه‌های جدید ساختمان‌های اداری در دست اجرای دستگاه‌ها اعلام کرده‌اند.

وی گفت: از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی درخواست مساعدت ویژه برای مناسب سازی در دستگاه‌های اداری را داریم.

انتهای پیام/ش

R41375/P1377/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌سیدرشید شجاعی با اشاره به آغاز عملیات بهسازی جداول برخی از خیابان‌های منطقه "عین دو" اهواز، گفت: این عملیات به درخواست شورای اجتماعی محلات، افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری و درخواست‌های مردمی درحال اجرا است.


وی افزود: مناسب سازی جداول حاشیه خیابان‌ها، بهبود ساختار پیاده‌رو‌ها و جدول گذاری منطقه نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

شجاعی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت شهر‌ها و معضلات ترافیکی، ایجاد پیاده‌رو‌ها بیش از گذشته مورد توجه است، زیرا در جا به جایی ساکنان و انتقال ترافیک شهر نقش به‌سزایی دارند.

شهردار منطقه ۶ اهواز اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری منطقه عنوان و اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط اردیبهشت ماه امسال این طرح تکمیل شود.


وی می‌گوید: خدمت رسانی به شهروندان با رویکرد ایمن سازی، مناسب سازی و زیباسازی معابر پیاده‌رو و در جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان جزو اولویت‌های کاری این مرکز است.

دیگر خبرها

  • چهار دلیل که مانع از کاهش وزن می‌شود
  • دستور رئیس‌جمهور برای اتخاذ تدابیر لازم برای جنگ روانی دشمن
  • اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • دستگاه‌های اجرایی دشتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • اطلاع‌رسانی یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم است
  • قدردانی از عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی
  • یو پی اس رکمونت را کجا و چگونه نصب کنیم؟
  • چمران: وزیر کشور گره واردات اتوبوس و واگن‌های مترو را باز کند
  • برگزاری ۱۵۷ دوره آموزشی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی در زنجان