Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@10:38:02 GMT

برگزاری مسابقات استانی قرآن در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۷۰۳

برگزاری مسابقات استانی قرآن در اردبیل

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام هژبری، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، روز گذشته، 26 خردادماه از برگزاری مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی اردبیل خبر داد و افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل، اذان و دعاخوانی(آقایان و بانوان) روز جمعه، 14 تیر در مهدیه اردبیل با حضور راه یافتگان نفرات برتر مسابقات شهرستانی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام هژبری یادآور شد: مسابقات رشته مفاهیم و تفسیر قرآن کریم نیز روز پنج‌شنبه، 20 تیر در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار خواهد شد.

وی یادآر شد؛ شرکت‌کنندگان راه‌یافته به مرحله استانی لازم است در آزمون ورود به مسابقات  که به صورت الکترونیکی در محل مسابقات خواهد بود، شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل قرآن مسابقات حفظ قرائت اوقاف امور خیریه هژبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز شنبه در سخنانی با اشاره به حذف مطالب درسی مربوط به جنایات یهودیان در قرآن کریم گفت: آل سعود بیش از آنکه به قرآن کریم احترام بگذارد، برای یهودیان صهیونیست احترام قائل است.

وی افزود: سعودی‌ها به جایی رسیدند که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کنند. آنان حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن کریم.

عبدالملک الحوثی گفت: آل سعود در راستای اصلاح برنامه درسی مدارس، موضوع یهودیان صهیونیست را رکن اصلی قرار داد و آیات قرآنی درباره جنایات یهودیان را حذف کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از سران سعودی گفته است اسرائیل، هم‌پیمان آینده عربستان است؛ این در حالی است که ما شاهد دشمنی روزافزون رژیم صهیونیستی با اسلام و مسلمانان هستیم.

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد امارات نیز مانند عربستان، شیوه‌های آموزشی خود را تغییر داده که مبتنی بر دوستی با رژیم صهیونیستی است.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • وحشت صهیون از قرآن
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»