Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:20:17 GMT

کتاب «ناممکنِ ممکن» نقد و بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۷۳۴

کتاب «ناممکنِ ممکن» نقد و بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست دیدار و گفتگو با احمد پوری و نقد و بررسی کتاب «ناممکن ِ ممکن (فنون شعر ترجمه از نگاه احمد پوری)» روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

این برنامه که در قالب نشست هفتگی شهر کتاب برگزار می‌شود، به بهانه چاپ کتاب مذکور برگزار می‌شود که با حضور علی عبداللهی مترجم، شاعر و منتقد، عباس رضوانی شاعر، کامبیز منوچهریان مترجم و احمد پوری همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب مذکور دربرگیرنده گفت‌وگوهای کامبیز منوچهریان و عباس رضوانی با احمد پوری درباره ترجمه شعر و نمونه‌های کارگاهی است که چندی پیش توسط انتشارات آرادمان چاپ شده است.

احمد پوری، مترجم و نویسنده متولد فروردین ۱۳۳۲ در تبریز است که ترجمه‌هایی از آثار شاعرانی چون پابلو نرودا، ناظم حکمت، نزار قبانی، گابریل گارسیا مارکز، شل سیلور استاین، یانیس ریتسوس، فدریکو گارسیا لورکا و آنا آخماتوآ منتشر کرده است.

مراسم دیدار با این مترجم و نقد و بررسی کتاب «ناممکن ممکن» روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد، از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 4643016 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد پوری نقد کتاب مرکز فرهنگی شهر کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زونکن چیست؟ کاربرد زونکن و بررسی انواع آن

زونکن به پوشه های بزرگی اطلاق می شود که معمولاً در سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود و در اندازه های مختلف موجود است. به طور معمول، زونکن دارای پوشش های سخت ساخته شده از مقوا یا پلاستیک است.

در داخل زونکن دو گیره فلزی طراحی شده است که اسناد را به طور ایمن نگه می دارد و امکان افزودن و حذف ورق ها را در صورت نیاز فراهم می کند. هدف اصلی زونکن آرشیو اسناد است و آن را به ابزاری ضروری برای سازماندهی و ذخیره اسناد مهم در یک سازمان تبدیل می کند.

معرفی انواع زونکن اداری

در ادامه به معرفی انواع زونکن در جنس، ابعاد، تعداد حلقه و اندازه می پردازیم.

انواع جنس زونکن

زونکن ها انواع مختلفی دارند که هر کدام سطوح مختلفی از کیفیت، دوام و استحکام را ارائه می دهند. دو ماده متداول برای ساخت زونکن ها پلاستیک و مقوا هستند.

زونکن پلاستیکی

زونکن های ساخته شده از پلاستیک به دلیل دوام و مقاومت در برابر سایش و پارگی شناخته شده اند. آنها محافظت عالی برای اسناد ارائه می دهند و اغلب برای ذخیره سازی طولانی مدت ترجیح داده می شوند. تمیز کردن و نگهداری زونکن های پلاستیکی نیز آسان است و آنها را به گزینه ای محبوب برای سازمان هایی تبدیل می کند که به دنبال راه حل های محکم و قابل اعتماد ذخیره سازی اسناد هستند.

زونکن مقوایی

زونکن ساخته شده از مقوا سبک وزن و مقرون به صرفه است. در حالی که به اندازه همتایان پلاستیکی خود بادوام نیستند، زونکن مقوایی همچنان حفاظت کافی از اسناد را فراهم می کند و برای نیازهای ذخیره سازی کوتاه مدت یا موقت مناسب است. آنها اغلب به دلیل مقرون به صرفه بودن و سهولت دفع یا بازیافت انتخاب می شوند.

انواع زونکن از لحاظ اندازه A3 A4 A5 B5

انواع حلقه زونکن حلقه O شکل

این نوع حلقه برای ورق زدن بی دردسر سند و چرخاندن در زونکن ایده آل است. این حلقه ها که شبیه یک کلاسور هستند، برای زونکن با عطف باریک مناسب هستند و اسناد کمتری را در خود جای می دهند.

حلقه D شکل

زونکن مجهز به حلقه‌های D شکل، این اطمینان را می‌دهد که ورق‌ها روی هم قرار می‌گیرند. این حلقه‌ها که روی قاب پشتی قرار گرفته‌اند، تا 25 درصد ظرفیت بایگانی بیشتری نسبت به حلقه‌های O ارائه می‌دهند و کارایی ذخیره‌سازی اسناد را بهینه می‌کنند.

انواع عطف زونکن

زونکن ها بر اساس عرض یا خمیدگی در سه نوع عطف وجود دارند:

زونکن با عطف 2.5 سانتی متر که معمولاً با نام زونکن بایندر شناخته می شود، در پیکربندی های مختلفی مانند کلاسورهای 2 حلقه ای و کلاسورهای 4 حلقه ای موجود است. این زونکن ها ظرفیت 200 برگ را دارند. زونکن با عطف 4 سانتی متر، که به عنوان زونکن باریک یا زونکن 4 سانتی متر شناخته می شود، می تواند تا 400 صفحه را در خود جای دهد. زونکن دارای عطف 7.5 سانتی متر، که اغلب به عنوان زونکن گسترده یا 7.5 سانتی متر زونکن شناخته می شود، دارای ظرفیت بیشتری است و حداکثر 600 صفحه را در خود جای می دهد.

ابعاد استاندارد زونکن های اداری زونکن ها در ابعاد مختلف از جمله A3، A4، A5، B5 ساخته و مورد استفاده قرار می گیرند. زونکن A5 و B5 معمولا برای اسنادی مانند نامه ها و فاکتورها استفاده می شود. زونکن های A4 یکی از رایج ترین اندازه ها هستند و به طور گسترده برای سازماندهی اسناد استاندارد استفاده می شوند. زونکن در اندازه A3 برای برگه های بزرگتر مانند برگه های طراحی و طراحی استفاده می شود که فضای کافی برای قرار دادن اسناد بزرگ را فراهم می کند. قیمت زونکن اداری چقدر است؟

قیمت زونکن در معرض نوسانات مشابه سایر کالاها است و نمی توان آن را با نرخ ثابت تعیین کرد. عوامل متعددی بر قیمت زونکن تأثیر می گذارد، از جمله:

تعداد: خرید عمده ممکن است منجر به تخفیف قیمت شود. نام تجاری: برندهای معتبر ممکن است به دلیل شهرت و کیفیت، قیمت های بالاتری داشته باشند. ابعاد و اندازه: زونکن های بزرگتر یا تخصصی ممکن است قیمتی بالاتر از اندازه های استاندارد داشته باشند. مواد: زونکن ساخته شده از مواد درجه یک ممکن است گران تر از ساخته شده از مواد استاندارد باشد. ویژگی ها: زونکن با ویژگی های اضافی یا لوازم جانبی ممکن است امتیاز قیمت بالاتری داشته باشد. تقاضای بازار: نوسانات تقاضا ممکن است بر قیمت گذاری در بازار تأثیر بگذارد. دسته بندی اسناد به کمک رنگ های متنوع زونکن

یکی از دلایلی که زونکن ها در رنگ های مختلف تولید می شوند، توجه به سلیقه مشتری است. مانند بسیاری از محصولات دیگر در بازار، زونکن در رنگ‌های متنوعی برای مطابقت با سلیقه فردی موجود است.

علاوه بر این، تنوع رنگ در زونکن یک هدف عملی در طبقه بندی و طبقه بندی اسناد انجام می دهد. زونکن با اختصاص رنگ‌های خاص به دسته‌ها یا انواع مختلف کار، کاربران را قادر می‌سازد تا اسناد را به راحتی طبقه‌بندی و سازماندهی کنند و مدیریت کارآمد اسناد و فرآیندهای بازیابی را تسهیل می‌کنند.

هنگام خرید زونکن برای تسهیل سازماندهی، توصیه می شود رنگ های مختلف را انتخاب کنید. پس از خرید زونکن می توانید رنگ های خاصی را برای دسته های مختلف اسناد اختصاص دهید. از محبوب ترین رنگ ها برای زونکن ها می توان به آبی، زرد، سبز و قرمز اشاره کرد.

به عنوان مثال، زونکن آبی را می توان برای دسته بندی اسناد مهم شرکت تعیین کرد. اوراق مهمی که برای سازمان حیاتی هستند را می توان در زونکن های آبی برای شناسایی آسان نگهداری کرد.

زونکن سبز را می توان برای بایگانی اسناد حسابداری استفاده کرد. سوابق مالی هر سال را می توان به طور منظم در زونکن های سبز برای نگهداری کارآمد سازماندهی کرد.

زونکن زرد می تواند به عنوان مخزن قراردادهای شرکت عمل کند. نگه داشتن تمام قراردادهای قراردادی در زونکن های زرد، دسترسی آسان و بازیابی در صورت نیاز را تضمین می کند.

زونکن قرمز ممکن است برای ذخیره اطلاعات کارکنان تعیین شود. سوابق پرسنل، از جمله مشخصات کارمندان و اسناد، را می توان با خیال راحت در سطل های قرمز برای مدیریت منابع انسانی قرارداد.

در حالی که این چهار رنگ انتخاب های محبوب زونکن هستند، ضروری است که نیازهای متنوع بخش آرشیو خود را در نظر بگیرید. سرمایه‌گذاری در رنگ‌های متنوع سازماندهی جامع و بازیابی آسان اسناد در دسته‌های مختلف را تضمین می‌کند. جمع بندی

در این مقاله از پرشین خورشید تهران سعی کردیم تا توضیح کامل و جامعی از انواع زونکن داشته باشیم تا بتوانید در هنگام خرید زونکن انتخاب بهتری داشته باشید. پرشین خورشید تهران تولید کننده و ارائه کننده انواع زونکن های اداری و ساده است. برا خرید انواع زونکن میتوانید به فروشگاه پرشین خورشید تهران مراجعه کنید.

کد خبر 744342

دیگر خبرها

  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان
  • درباره کتاب «پسر کاملا جدید» ترجمه شهلا انتظاریان/ وقتی تکنولوژی مقابل انسانیت تعظیم می‌کند
  • درباره کتاب «پسر کاملا جدید» ترجمه شهلا انتظاریان/ وقتی تکلونوژی مقابل انسانیت تعظیم می‌کند
  • چرا ترجمه‌ها در حوزه کودک و نوجوان بر تألیف پیشی گرفت؟
  • تقویت مهارت‌های پزشکی با کتاب‌های لاتین پزشکی
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • انتشارکتاب حاکمیت اسلامی در عصر غیبت با ترجمه عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار
  • زونکن چیست؟ کاربرد زونکن و بررسی انواع آن
  • ترجمه «خدا و امور مجرد» روانه بازار نشر شد
  • کتاب مهندسی «مرجع جامع کنترل»، در سیستم حمل و نقل چاپ و راهی بازار نشر شد