Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@22:06:15 GMT

در جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۷۶۲

به گزارش ایسنا، در این جلسه پرهیز از درگیر شدن جریان اصلاح طلب با حاشیه‌هایی که می‌تواند همگرایی و وحدت اصلاح طلبان را تحت‌الشعاع قرار دهد مورد تاکید قرار گرفت.

گزارشی از تصمیمات مجلس و انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون‌های مجلس و چگونگی نقش آفرینی فراکسیون امید در این جلسه مطرح شد.

اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اظهار نگرانی از برخی برخوردهای خودسرانه با جلسات سخنرانی اصلاح طلبان، از نهادهای ذی ربط خواستار تأمین امنیت این جلسات و بررسی ریشه‌ای برخوردهای صورت گرفته شدند و همه جریان‌های سیاسی را به عمل در چهارچوب قانون دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین اعضا با اشاره به گذشت بیش از ۱۰ سال از حوادث سال ۸۸، تاکید کردند که همچنان می‌توان با تدبیر، مناقشات باقی مانده از این حادثه را مدیریت و از وارد آمدن خسارات بیشتر به کشور جلوگیری کرد. در همین راستا و با این رویکرد برگزاری علنی دادگاه محمدرضا خاتمی می‌تواند مسیری را برای حل این مناقشه پیش روی کشور باز کند.

همچنین در این جلسه در خصوص سازوکار بررسی و پایش عملکرد نهادهای برآمده از شورای عالی اصلاح طلبان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و قرار شد در صورت جمع بندی و تصویب نهایی این سازوکار عملیاتی شود.

در این جلسه تعدادی از رابطین استانی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با تصویب اعضا انتخاب شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد