Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:24:30 GMT

فعالیت ۱۲۷ قلیان سرای بدون مجوز در بوکان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۷۷۰

فعالیت ۱۲۷ قلیان سرای بدون مجوز در بوکان

سرپرست فرمانداری بوکان از فعالیت ۱۲۷ قلیان سرای بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، عصر روز یکشنبه و همزمان با برگزاری جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر که در فرمانداری بوکان برگزار شد،سرپرست فرمانداری این شهرستان در سخنانی از وجود ۱۲۷ قلیان سرا در سطح شهر بوکان خبر داد و عنوان کرد: تمامی این قلیان سراها بدون مجوز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لقمان خسروپور، افزود: متاسفانه شاهد پراکندگی این قلیان سراها در اکثر نقاط شهر از وسط بازار گرفته تا حاشیه های شهر هستیم که جا دارد مجمع امور صنفی هر چه زودتر در راستای این قلیان سراها گام بردارد.

وی، ادامه داد: در راستای گفته های معاون دادستانی شهرستان بوکان هیچ گونه قانون مودنی در راستای این اماکن وجود ندارد اما این مهم نباید سبب کنترل و نظارت آنان باشد.

در ادامه، رئیس پلیس بوکان از کشف ۲۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک طی هفته گذشته در این شهر خبر داد.

سرهنگ مجید محبعلی، اظهار داشت: پلس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در عملیاتی موفق شد نزدیک به ۲۰ کیلوگرم تریاک را که به صورت حرفه ای در یک خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کند.

وی، افزود: این مقدار مواد مخدر توسط یک فرد ساکن جنوب کشور به هدف انتقال به شهرهای شمالغرب کشور در یک دستگاه خودروی تیبا جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی بوکان، عنوان کرد: فرد دستگیر شده به همراه خودرو و مواد مخدر کشف شده تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی، خاطرنشان کرد: کشفیات مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری در بوکان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۲۳۶ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

سردارمفخمی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار