Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برتر مسابقات قرآن منطقه یک گیلان شامل شهرستان‌های آستارا، ماسال و تالش معرفی شدند.

«محمد مهدی قربانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: چهل و دومین دوره از مسابقات شهرستانی قرآنی کریم منطقه یک گیلان شامل متسابقین شهرستان‌های آستارا، ماسال و تالش در امام زادگان ابراهیم و قاسم آستارا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان افزود: در مسابقات قرآنی منطقه یک 45 متسابق خواهر و 25 متسابق برادر شرکت کردند.

 

قربانیان در خصوص نفرات برتر مسابقات قرانی برادران گفت: در رشته حفظ 5 جز یاور پور اصغری، در رشته حفظ 20 جز رضوان بشیری و در رشته حفظ کل محمد جواد کرمی از تالش اول شدند.

 

وی اعلام کرد: در رشته اذان سینا هنری از آستارا و حسن عباسی از رضوانشهر اول و دوم شدند و در رشته دعا خوانی بهرام آزموده از ماسال اول شد.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: در رشته ترتیل مرتضی فیضی پور از تالش، محمد سبلانی از آستارا و مهدی حکیمی راد از ماسال اول تا سوم شدند.

 

وی اذعان کرد: در رشته قرائت مهدی روشنی از ماسال، هادی غفار زاده از تالش و صادق شکاری از رشته‌های برتر را از آن خود کردند.

 

قربانیان درخصوص نفرات برتر بخش خواهران گفت: در رشته حفظ 5 جز فاطمه صمد نیا از ماسال، سمیه شهبازی از آستارا و اکرم برزگر از ماسال اول تا سوم شدند.

 

وی یادآور شد: در رشته حفظ 10 جز خواهران، سولماز مسلمی از آستارا، مهدیه مهدوی از آستارا و زهره نصیری از آستارا رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: در رشته دعاخوانی آمنه فتوحی از ماسال اول، کبری شکری از تالش دوم و سیده فاطمه مقدم از ماسال سوم شدند.

 

وی اظهار کرد: در رشته ترتیل خواهران نیز افساانه دنیایی از آستارا، مائده بشیری از تالش و سیده صغری جلالیان از ماسال در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

 

قربانیان اعلام کرد: زینب پیدا از آستارا، سمیه آصفی از تالش و فرزانه دنیایی از آستارا رتبه‌های اول تا سوم در رشته قرائت خواهران را به دست آوردند.

 

 رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: مسابقات استانی قرآنی کریم گیلان نیمه دوم تیرماه سال جاری در رشت برگزار می شود.

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دهه کرامت در فارس شیراز اردبیل خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه غنی سازی اوقات فراغت امامزادگان آستارا مسابقات قران اوقاف گیلان تالش ماسال آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات بریکس طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ خردادماه سال جاری به میزبان روسیه و در شهر کازان برگزار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که ۵ هزار ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی و همچنین ۲۷۰۰ کادر اجرایی از کشورهای ایران، روسیه، چین، اتیوپی، عربستان، امارات، برزیل، هند، آفریقای جنوبی و مصر در این مسابقات که به میزبانی شهر کازان در کشور روسیه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

مجید ملکی دبیرکل فدراسیون ووشو در این باره گفت: تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد. با توجه به محدودیت‌های زمانی و عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری و نیاز به ثبت نام نفرات منتخب اعزامی، ترکیبی با نظر سرمربیان تیم‌های ملی نفرات منتخب دوره گذشته مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفرات حاضر در اردوی کنونی تیم ملی، با یکدیگر رقابت انتخابی درون اردویی را برگزار می‌کنند تا ترکیب نهایی تیم ملی جهت اعزام به این رویداد مشخص شود.

وی ادامه داد: البته لازم به توضیح است که مسابقات قهرمانی کشور برای پیکارهای قهرمانی بزرگسالان آسیا ماکائو، در اردیبهشت ماه در بخش آقایان در مشهد مقدس و در بخش بانوان در تهران به صورت مجزا برگزار می‌شود و خللی در آن ایجاد نخواهد شد.

کد خبر 6063463

دیگر خبرها

  • اندی رابرتسون و انجام چالش رتبه بندی 5 هافبک برتر اروپایی بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • آتش گرفتن یک هکتار از جنگل‌های شهرستان تالش
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • استقبال مسافران نوروزی از منطقه نمونه گردشگری حیران آستارا