Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@21:05:20 GMT

ژاپن: از مدارک واشنگتن علیه ایران قانع نشده ایم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۸۹۵

مقامات ژاپن اعلام کردند: توکیو از مدارک آمریکا علیه ایران در حمله به نفتکش‌ها قانع نشده‌ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   روزنامه ژاپن تایمز به نقل از چند مقام ارشد این کشور گزارش داد: توکیو ، از دلایل واشنگتن در زمینه دست داشتن ایران در حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان قانع نشده است. یک مقام ارشد دولت ژاپن به این روزنامه گفته : مقامات دولت توکیو قانع نشده‌اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیحات آمریکا کمکی به حدس و گمانهای ما نکرده است. یک منبع وزارت خارجه ژاپن هم در این زمینه گفته : «اگر داشتن تخصصهای پیچیده ، دلیلی بر این باشد که نتیجه گیری کنیم حمله کار ایران بوده است پس می‌توانیم بگوییم که آمریکا و اسرائیل نیز میتوانند آن را انجام دهند.  * در همین زمینه ، و در واکنش به ادعاهای بدون سند مقامات روزنامه آمریکایی ضد ایران در ماجرای آتش سوزی دو نفتکش ،  "لس آنجلس تایمز" در یادداشت کوتاهی نوشت : واقعیت آن است که دولت ترامپ ، به دروغ گفتن عادت کرده و هیچ دلیلی برای باور کردن رهبران آمریکایی وجود ندارد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ژاپن واشنگتن آمریکا نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران

وبسایت خبری آکسیوس گزارش داد که برخی مسئولان آمریکایی گفتند که دولت آمریکا به اسرائیل نسبت به تشدید تنش با ایران هشدار دادند.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دولت آمریکا به اسرائیل هشدار داده است که تشدید تنش تل آویو با ایران به نفع منافع آمریکا و اسرائیل نیست.

دیگر خبرها

  • واشنگتن درحال بررسی ارسال یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل است
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • نیویورک تایمز: مقامات اسرائیلی در مورد شدت پاسخ ایران، اشتباه محاسباتی کردند
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • سالیوان: واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • سالیوان : واشنگتن تحریم های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران