Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:18:02 GMT

مربی تیم ملی قایقرانی زنان: تست انتخابی محک خوبی بود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۹۳۲

مربی تیم ملی قایقرانی زنان: تست انتخابی محک خوبی بود

«مهسا مجللی» در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره تست انتخابی تیم ملی قایقرانی اظهار داشت: پس از چند مرحله اردویی که داشتیم با هماهنگی فدراسیون تست انتخابی برگزار کردیم که هم ورزشکاران درون اردو خودشان را محک بزنند و هم ورزشکاران دیگر شانس این را داشته باشند که خودشان را نشان بدهند.
مجللی ادامه داد: سطح کیفی انتخابی خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته معتقد هستم که جای کار زیادی داریم و رفته رفته آمادگی نفرات بهتر می‌شود. شرایط ورزشکاران خوب بود و با توجه به اینکه فدراسیون نگاه ویژه ای به هیأت‌ها و استان‌ها دارد می‌توان امیدوار بود که در آینده ورزشکاران بیشتری برای رسیدن به سطح ملی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد ورزشکاران ملی‌پوش چطور بود؟ تصریح کرد: ملی‌پوشان در بخش‌هایی که مسابقه دادند زمان‌های خوبی ثبت کردند. البته همچنان تمرین‌های ما ادامه دارد و باید بهتر و بهتر شویم اما محک خوبی بود. ورزشکاران دیگری هم در تست شرکت کردند که توانستند زمان‌های مناسبی ثبت کنند و باید وضعیتشان را بررسی کنیم.
مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان درباره این تست تصریح کرد: اینکه ورزشکاران توانستند در مسابقات حضور داشته باشند و در کنار بهترین‌ها مسابقه بدهند اتفاق خوبی است، اما باید تلاش شود که ورزشکاران به یک سطح مناسب برسند و بعد در تست انتخابی شرکت کنند. به نظرم با تقویت هیأت‌ها چنین اتفاقی هم خواهد افتاد و شاهد افزایش تعداد ورزشکاران در بخش‌های مختلف خواهیم بود.
مجللی در پاسخ به این سوال که ملی‌پوشان توانستند انتظارها را برآورده کنند؟ گفت: آنچه در تست اتفاق افتاد در حد و اندازه تست بود اما به عنوان مربی تیم ملی اعتقاد دارم ظرفیت و پتانسیل این ورزشکاران خیلی بیشتر است که تلاش داریم در ادامه تمرین‌ها وضعیت را بهتر کنیم.

وی درباره احتمال دعوت شدن از ورزشکاران دیگر برای حضور در اردوی تیم ملی نیز بیان کرد: قطعاً تمام زمان‌ها و شرایط ورزشکاران را بررسی خواهیم کرد و نفرات خوب را دعوت می‌کنیم. تیم ملی جای بهترین‌های قایقرانی است و هیچکس بیرون نخواهد ماند. حتی در نظر دارم ورزشکارانی که زمان خوبی دارند اما در رده زیر ۲۳ سال هستند نیز در تیم ملی بزرگسالان باشند و تمرین کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری