Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر حسینی امام جماعت مسجد فائق برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، نخستین سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی استاد اخلاق و امامت جماعت مسجد فائق که مردم او را با برنامه تلویزیونی «اخلاق در خانواده» می‌شناختند، همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و حضرت حمزه سیدالشهداء (ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید عکس / مراسم تشییع حجت الاسلام حسینی

این مراسم پنجشنبه این هفته ۳۰ خرداد از نماز مغرب و عشاء در مسجد فائق واقع در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید فیاض‌بخش با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی آغاز می‌شود.

همچنین قرار است مراسم دیگری جهت نثار فاتحه و صلوات بر روح آن عالم بزرگ، صبح روز جمعه ۳۱ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (مسجد جامع) برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی همزمان با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به رهبری خمینی به صف انقلابیون پیوست و در کسوت معلمی به مبارزه با رژیم پهلوی روی آورد. برخی اساتید ایشان عبارت بودند از: سیدمحمد حسین طباطبایی صاحب تفسیر المیزان، سیدمحمد حسین حسینی طهرانی، صاحب کتاب‌های معادشناسی و امام شناسی، سیدمحمدحسین بهشتی، آیات عظام جوادی آملی، جعفر سبحانی، خوشوقت.

از جمله آثار وی، تألیف مجموعه پنج جلدی سلام بر خورشید ویژه داستان درخشان زندگانی خاتم پیامبران (ص) و تألیف کتب دینی سطوح ابتدایی و راهنمایی مدارس است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های چهارم و پنجم، مدیریت کل آموزش و پرورش استان تهران، ریاست کمیسیون آموزش و پرورش مجلس، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد حوزه و دانشگاه از دیگر مسئولیت‌های آن مرحوم بوده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری سالگرد رحلت سیدعلی اکبر حسینی مراسم بزرگداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی

مراسم سومین روز درگذشت زهرا شجاعی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، ۹ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع زهرا شجاعی امروز - چهارشنبه ۸ فروردین از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل منزل وی در خیابان فروردین غربی، پلاک ۱۸، به سمت مسجد الزهرا در خیابان شهید عراقی برگزار می‌شود.

همچنین مراسم سومین روز درگذشت وی پنجشنبه ۹ فروردین از ساعت ۱۳ و ۳۰ تا ۱۵ در مسجد «رسول اعظم» در تقاطع خیابان گیلان‌ و شهید عراقی، برگزار می‌شود.

زهرا شجاعی، دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب و رئیس مرکز امور مشارکت زنان در دولت اصلاحات روز گذشته بعد از تحمل یک دوره بیماری در سن ۶۷ سالگی درگذشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم‌های شاخص لیالی قدر در اصفهان اعلام شد
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین مراسم افطاری در قلعه وینزر در انگلیس
  • (تصاویر) سومین سالگرد درگذشت آزاده نامداری
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی