Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار برکناری رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از سوی جامعه بین‌الملل شد.

به گزارش خرداد، به نقل از خبرگزاری آناتولی، گلعاد آردان، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جریان کنفرانس مطبوعاتی سالانه روزنامه اورشلیم پست اظهار کرد: جامعه بین‌الملل باید برای پیشبرد فرایند دیپلماتیک با فلسطینی‌ها اقدامات فوری را برای برکناری محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آردان از محمود عباس به دلیل اصرار وی به پرداخت مبالغی به خانواده‌های اسیران و شهدای فلسطین و همچنین نپذیرفتن حضور در کارگاه اقتصادی بحرین انتقاد کرد.

وی در ادامه گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین همزمان با آذار و اذیت خانواده‌های فلسطینی و تضعیف اقتصادشان، تمامی تلاش خود را نیز برای تخریب کارگاه اقتصادی دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهوری آمریکا در بحرین به کار می‌گیرد و عباس باید هزینه لجاجتش را بپردازد.

این مقام صهیونیستی ادامه داد: این عاقلانه نیست که تشکیلات خودگردان طرفی باشد که مخالفت با این تلاش (کارگاه بحرین) را رهبری کند. این موضوعی است که همه باید نسبت به آن آگاه باشند و باید همگی درباره آن صحبت کنیم.

آردان در ادامه ادعاهای بی‌پایه و اساس خود گفت: زمان آن فرا رسیده تا با صدای بلند بگوییم، ابو مازن (محمود عباس) که از "تروریست‌ها" حمایت کرده و به جای همزیستی به اختلاف و قتل تشویق می‌کند، باید از صحنه بین‌المللی خارج شود و به خانه بازگردد.

وی تصریح کرد، گام بعدی باید اعمال قانون اسرائیل بر شهرک‌های یهودی در کرانه باختری باشد.

این مقام صهیونیستی مدعی شد که اعمال قانون اسرائیل بر شهرک‌های کرانه باختری گامی "قانونی، اخلاقی و منطقی" است!

وزیر امنیت داخلی اسرائیل در ادامه با اشاره به غیرقانونی خواندن شهرک‌های این رژیم در کرانه باختری از سوی مقامات فلسطین و جامعه بین‌الملل گفت: طبق قانون بین‌الملل، این شهرها و شهرک‌ها قانونی بوده و هیچ دلیلی برای تبعیض علیه آنها وجود ندارد!

آردان در ادامه از تلاش‌ها و حمایت‌های دونالد ترامپ و تیم وی از اسرائیل قدردانی کرد.

وی با چشم پوشی از نقض حق و حقوق ملت فلسطین از سوی مقامات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: ما نیازمند یک توافق هستیم اما این توافق باید به دو قرن مخالفت عربی ـ فلسطینی پایان دهد. ما نیازمند معامله‌ای هستیم که در نهایت فلسطینی‌ها را به سمت جلو پیش ببرد. برچسب ها: وزیر رژیم صهیونیستی ، محمود عباس

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر رژیم صهیونیستی محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، استاندار قدس، عالی‌ترین مقام رسمی فلسطینی در این شهر اشغالی با صدور بیانیه‌ای نسبت به پیامدهای روابط جمعیت‌های صهیونیستی مورد حمایت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و ایتمار بن گویر، صهیونیست افراطی (وزیر امنیت ملی) و ارسال قربانی به مسجدالاقصی در روزهای آتی به مناسبت عید پسح یهودیان هشدار داد.

در این بیانیه با اشاره به این که کابینه افراطی نتانیاهو در یک دوره طولانی تلاش کرده است، شرایط جدیدی را در قدس و به ویژه در مسجدالاقصی ایجاد کند، آمده است: فراخوان‌هایی که از سوی جمعیت‌های صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی و تقدیم قربانی صادر شده بر اهداف اشغالگران برای تسلط بر مسجدالاقصی و تقسیم زمانی و مکانی آن و اجازه به افراطگرایان برای حضور 24 ساعته در آن در طول هفت روز هفته تاکیددارد.

وی تاکیدکرد که نگرانی جامعه بین‌الملل از حملات ظالمانه هموطنان ما در غزه به رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان و جمعیت‌های آنها، این فرصت را می‌دهد که با اجرای پروژه‌های خود به شمار افراد نفوذی که به هزاران نفر می‌رسد، بیفزاید.

استاندار قدس هشدار داد که تحریک احساسات مسلمانان به دلیل سکوت و ناکارآمدی جامعه بین‌الملل می‌تواند همه منطقه را به آشوبی بکشاند که هیچ کس نمی‌تواند مانع پیامدهای آن شود.

عید پسح یهودیان از دیروز (دوشنبه) آغاز گشته و به مدت هفت روز ادامه دارد. این عید که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های دینی یهود به شمار می‌رود اغلب برای یورش به مسجدالاقصی مورد سوء استفاده قرار گرفته و جمعیت‌های تندرو خواستار ارسال قربانی به قدس می‌شوند تا آن را در مسجدالاقصی و اطراف آن ذبح کنند.

دیگر خبرها

  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد