Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه بین المللی سیاستگذاری ترویج علم و نو آوری STI با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وحید احمدی مشاور وزیر علوم و رییس سازمان سیاست علمی کشور و با حضور جمعی از اندیشمندان برجسته بین المللی صبح امروز در وزارت علوم برگزار شد.

منصور غلامی وزیر علوم در این کارگاه بیان کرد: ترویج علم و فناوری در دنیای امروز تبدیل به یک نظام از مشارکت نهادهای‌مختلف در این امر شده به طوری که نهادهای آموزشی، دولت‌ها، سازمان‌های غیر دولتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...برای انتشار و عمومیت دادن نتایج علم و فناوری در سطح جامعه تلاش می‌کنند. هدف این تلاش‌ها جلب نظر سطوح مختلف جامعه در هر کشوری به بخش‌های عمومی علم و فناوری است‌ تا بتوانند با یک رویکرد عاقلانه و خردورزانه آثار مفید و تاثیرگذار دست آوردهای علمی را در جهت رشد و تعالی جامعه به کار ببندد.

وی در ادامه توضیح داد: تجربه نشان داده اگر عموم یک جامعه خودشان را در مسیر حمایت از دستاوردهای علمی و فناوری قرار دهند می‌شود شاهد پیشرفت‌های فناری و علمی در آن جامعه بود.

وزیر علوم تاکید کرد: ایران هم مانند سایر کشورها تجربه خوبی در حوزه علم و فناوری دارد بخصوص در دهه گذشته تجربیاتی اندوخته که می‌تواند آن را کشورهای دیگر به اشتراک بگذارد. به عنوان مثال ما بیش از ۵۹ سال سابقه در جامعه کشاورزی داریم. همچنین در سال‌های اخیر برای متمرکز سازی علم در سطح جامعه توسط وزارت علوم صورت گرفته مثل درهای باز دانشگاه، عمومی سازی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشجویان که می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

ادامه دارد.../ایلنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه بازدید از آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است و امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم، کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می‌شود که در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وی افزود: تفاوت کنکور امسال با سال‌های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو‌ کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

وزیر علوم گفت: نتیجه دو سال کنکور که ۴ نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود و داوطلبان می‌توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند.

زلفی گل ادامه داد: سازمان سنجش سعی می‌کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود