Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رسول موسایی  با بیان مطلب فوق، گفت: شهرداری تبریز در راستای استقبال و پذیرایی از گردشگرانی که در فصل تابستان و اواخر بهار به تبریز می آیند، امکانات و تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در این ارتباط طی جلساتی با تمام مراکز اقامتی هماهنگی های لازم به عمل آمده است تا مشکلی از بابت پذیرایی از گردشگران نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موزه هایی در سطح شهر تبریز وجود دارد که در اختیار شهرداری است که این موزه ها نیز برای بازدید میهمانان آماده شده است.

قائم مقام شهردار تبریز اظهار کرد: در کنار این موارد، خود شهر به لحاظ فضای شهری، گلکاری، رسیدگی به فضای سبز و رسیدگی به تنظیف شهر نیز آماده شده تا بتوانیم بهترین شرایط را برای حضور گردشگران در تبریز مهیا کنیم.

وی در خصوص وضعیت محوطه بنای تاریخی ارک تبریز، یادآور شد: محوطه بیرونی ارک به لحاظ شرایطی که در گذشته داشت و فعالیت عمرانی در محل انجام می شد، اکنون تمام شده و مسیر پیاده راه آن آماده استفاده شهروندان و میهمانان است.

موسایی گفت: برای بازدید از محوطه داخل ارک نیز غیر از شرایط خاص و فعالیت ساختمانی که میراث فرهنگی در راستای ایمن سازی انجام می دهد، محدودیتی وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری فضای سبز موزه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد

سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای روبرو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رَجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر اقدام احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • ارتش: آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • بناهای تاریخی البرز ۳۰ فروردین ماه روی گردشگران باز است
  • آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • ایران از «ایکوم» و «ایکوموس» خارج نشده است
  • ضرغامی: از شورای بین‌المللی «کمیته ملی موزه‌ها» و «محوطه‌ها و بناهای تاریخی» خارج نشدیم
  • آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند