Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@14:31:12 GMT

رزمایش ملی بسیج کشاورزی، جهاد و خدمت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۰۳۷۶

رزمایش ملی بسیج کشاورزی، جهاد و خدمت آغاز شد

رزمایش ملی بسیج کشاورزی، جهاد و خدمت از امروز با اعزام هزار گروه جهادی به عرصه‌های کشاورزی آغاز شد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا جهانسوز رئیس سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی کشور امروز در رزمایش ملی بسیج کشاورزی، جهاد و خدمت که به مناسبت سالروز تاسیس جهاد سازندگی برگزار شد اظهار کرد: امسال سال رونق تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب، رزمایش ملی جهاد سازندگی با هزار گروه جهادی فعالیت خود را در 3 زمینه مشورتی، دامپزشکی و محدودیت‌یابی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: درصدد آن هستیم که از امروز که سالروز تشکیل جهاد سازندگی با فرمان امام است حضور در عرصه‌های کشاورزی را زنده نگه داریم تا بتوانیم حرکت ویژه‌ای در بخش کشاورزی ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی گفت: اکیپ‌های مهندسین بسیج کشاورزی در قالب طرح بسیج همگام با کشاورز در روستاهای کشور فعالیت می‌کنند و خدماتی را به کشاورزان تولیدکننده گندم، جو، ذرت، برنج و دانه‌های روغنی ارائه می‌دهند.

جهانسوز گفت: هدفی که در این رزمایش دنبال می‌شود آن است که علم به عرصه‌های کشاورزی وارد شود تا زمینه خودکفایی در تولید محصولات بیشتر در کشور فراهم شود.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت جهاد کشاورزی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی در اولين نشست بسيج سازندگي استان راهکارهاي بکارگيري بهينه ظرفيت اين نهاد براي توسعه استان بررسي شد.

قرار شد با ملاحظه شرایطی، گروه های جهادی فعال، ماشین آلات عمرانی و راهسازی در اختیار بگیرند.

در این نشست استاندار خراسان شمالی گفت: مشارکت گروه های جهادی در پیشبرد طرح های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، آبرسانی و راه و ... هم مشکلات دست و پاگیر قوانین واگذاری به پیمانکاری را ندارد و هم هزینه های خدمات را کاهش می دهد و مقرون به صرفه است .

محمد رضا حسین نژاد گفت: از گروه های جهادی که مردمی هستند، در تامین ماشین آلات و تامین مکانی برای استقرار آنها حمایت می کنیم و در سال موسوم به جهش تولید با مشارکت مردمی، انتظار داریم بسیج سازندگی در شهرستان های تازه تاسیس به صورت ویژه، منشا خدمت باشد . 

در این جلسه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه استان، از حضور گروه جهادی ۵۰ نفره در شهرستان راز و جرگلان خبر داد و گفت: گروه های جهادی، گروه های مردمی هستند و می توانند در توسعه استان، نقش آفرین باشند. 

سردار فرجی افزود بسیج سازندگی در محرومیت زدایی، در حوزه های سلامت، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی، راه سازی، آبرسانی و کشاورزی و سایر حوزه ها می تواند کمک کند.

وی از وجود ۲۰۴۴ گروه جهادی ثبت شده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • آغاز عملیات گرده‌افشانی در نخیلات آبادان
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود