Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با حضور در مجتمع آب سنگین خنداب به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز کمالوندی سازمان انرژی اتمی که در مجتمع آب سنگین خنداب حضور یافته است در نشست خبری گفت:‌ درباره بحث تصمیماتی که شورای امنیت می‌گرفت، دو اقدام را سازمان انرژی اتمی برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره اینکه به مرحله دوم ورود خواهیم کرد نمی‌دانیم و بستگی به اقدام طرف مقابل دارد.

  کمالوندی در ادامه گفت: ما تولید را در نطنز افزایش دادیم. امروز شمارش معکوس شروع شده و از امروز به مدت 10 روز ما از سقف 300 کیلو عبور خواهیم کرد و افزایش تولید بالا خواهد رفت و سرعت افزایش اورانیوم غنی شده 3.67 بالا خواهد رفت. ما در زمینه آب سنگین به مصرف کننده تبدیل شده‌ایم که در یکی از موارد تا 57 نوع بیماری را می‌توان تشخیص داد.     در حال تکلمیل...   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، درباره ادعای رافائل گروسی رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد، گفت: گزارش‌هایی که آقای گروسی یا مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به شورای حکام یا شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌دهد، دارای دو بخش است. بخش نخست درباره برجام و بخش دیگر آن به پادمان و ان پی تی مربوط است.

وی افزود: در بخش پادمان و ان پی تی، روابط خوبی بین ایران و آژانس برقرار است. در این بخش نصب دوربین‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی و نظارت و دائم آنها در حال انجام است و دانش اطلاعاتی آنها نسبت به عملکرد ما همیشه به روز است.

رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: ۱۲۰ بازرس تأیید شده برای مسائل هسته‌ای کشور وجود دارد که برخی در ایران مستقر بوده و برخی در رفت و آمد هستند و بر حسب موضوع و برنامه توافقی به صورت منظم یا سرزده از تأسیسات هسته‌ای کشور بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به بیانیه توافقی اسفندماه سال گذشته میان گروسی و سازمان انرژی اتمی، مبنی بر توجه ایران به ان پی تی و پادمان خاطر نشان کرد: ایران هر گونه فعالیت هسته‌ای که تعامل بین ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی را خدشه دار کند، نمی‌پذیرد.

وی در خصوص برجام گفت: در بخش برجام تابع قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هستیم و فعالیت هسته‌ای ایران در قانون اقدام راهبردی در چهارچوب پادمان است.

کد خبر 6080305

دیگر خبرها

  • اسلامی: آژانس به طور منظم از تاسیسات هسته‌ای بازدید می‌کند
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • گروسی به ایران می آید!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران