Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحیم حکیمی فر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هماهنگی‌ها و توافقات لازم برای ساخت این خانه‌ها صورت گرفته و قرار است با واریز اعتبار از سوی دولت، عملیات احداث آنها آغاز شود.

وی با بیان اینکه محل خانه‌های موردنظر تعیین شده است، گفت: برای ساخت هر خانه یک گروه جهادی در نظر گرفته شده که امیدواریم با توجه به شرایط سیلزدگان، خانه‌ها هر چه سریع‌تر ساخته و در اختیار آنها قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متراژ هرکدام از این واحدهای مسکونی را ۸۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: این خانه‌ها برای افراد زیرپوشش بهزیستی، کمیته امداد و سایر مردم سیل زده ساخته می‌شوند و هزینه ساخت آنها بر عهده دولت و با کمک تسهیلات بلاعوض انجام می‌شود.

مسئول جهاد سازندگی بسیج ناحیه مقاومت دزفول اظهار داشت: تلاش بر این است که ساخت این خانه‌ها در کمترین زمان ممکن انجام شود و بعد از آن منازلی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارند نیز توسط نیروهای جهادگر ترمیم شوند.

وی گفت: کمک‌های بسیجیان و نیکوکاران دزفول طی چندین مرحله به سیلزدگان خوزستان اهدا شده است.

سیل فرودین ماه در خوزستان باعث آبگرفتگی روستاها و اراضی کشاورزی حاشیه رودخانه های دز و کرخه شد.

۷۲۷۸/‏۳۰۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما هفت میلیارد تومان است، در ادامه به بررسی آپارتمان‌هایی می‌پردازیم که با این سرمایه می‌توانید خریداری کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک واحد آپارتمان ۹۵ متری دو خواب، ساخت سال ۱۳۹۸ در محله دریاچه شهدای خلیج فارس هفت میلیارد تومان ارزش دارد.

با سرمایه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک واحد ۶۹ متری در تهرانپارس شوید. این آپارتمان دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۸ سال دارد.

آپارتمان دیگری در محله پیروزی تهران با زیربنای ۹۲ متر و دو اتاق خواب، در حالی که چهار سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله افسریه تهران قیمت یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متری با دو اتاق خواب و سنی حدود ۵ سال، ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

یک خانه ۷۳ متری در کوی فردوس در حالی ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

با سرمایه هفت میلیارد تومانی می‌توانید در محله سازمان برنامه صاحب‌خانه شوید. این آپارتمان ۷ میلیارد تومانی، ۷۵ متر، دو خوابه و ساخت سال ۱۳۸۷ است.

یک واحد آپارتمان ۷۶ متری در محله بهار تهران با ۸ سال سن و دو اتاق خواب به قیمت ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت و مشخصات آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی