Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی کشورمان در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در شهریور ماه مسابقات اسکی روی چمن را به میزبانی دیزین پیش رو خواهیم داشت. تاریخ جام جهانی اسکی روی چمن تغییر نخواهد کرد و قطعا امکان جا به جایی تاریخ میسر نیست چرا که تاریخ آن از دو سال قبل مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت نامه حضور در جام جهانی اسکی روی چمن را برای کشور‌های مختلف ارسال کردیم و مهلت ارسال اسامی بازیکنان ۲۰ روز قبل از برگزاری مسابقات در دیزین است. کشور‌های صاحب نام همچون همچون اتریش، چک، اسلواکی، آلمان، ایتالیا و چندین کشور دیگر است. حضور تعداد کشور‌ها در جام جهانی دیزین بستگی به شرایط موجود دارد و احتمالا بین ۳۰ تا ۵۰ مهمان خارجی خواهیم داشت.

او افزود: با توجه به اینکه ملی پوشان اسکی امتحانات را پشت سر می‌گذارند از اواخر هفته اردوی آقایان در اردبیل آغاز و همچنین مرحله‌ی دوم اردو‌های بانوان نیز آغاز می‌شود. با توجه به اینکه بانوان به تمرینات بیشتری نیاز دارند یک دوره اردوی سه هفته‌ای در اردیبهشت ماه برای آن‌ها برگزار شد.

پیش از مسابقات جام جهانی تیم به سوئیس اعزام می شود

دبیر فدراسیون اسکی ادامه داد: قرار است یک هفته قبل از برگزاری مسابقات جام حهانی اسکی با قبولی وزارت ورزش و جوانان تیم ملی اسکی روی چمن در مسابقه‌ای به میزبانی سوئیس شرکت کند تا آمادگی آن‌ها برای جام جهانی کامل شود. امیدواریم با توجه به تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد ملی پوشان کشورمان بتوانند در جام جهانی اسکی روی چمن بر روی سکو بروند.

ساوه شمشکی بیان کرد: احتمالا با توافقی که با شرکت توسعه و تجهیز و بهره بردار پیست دیزین که در جلسه هفته‌ی آینده برگزار، مشخص می‌شود که مسابقه به بهره بردار پیست یا خود فدراسیون واگذار می‌شود. همچنین احتمالا این مسابقه به مجموعه‌ی دیزین واگذار شود. با توجه به میزبانی که داریم می‌توانیم با تعداد شرکت کننده‌های بیشتری در این رقابت بزرگ شرکت کنیم. در بخش آقایان با حدود ۸ بازیکن و در بخش بانوان حدود ۴ تا ۶ بازیکن است.

برای تیم ملی به دنبال مربی خارجی هستیم

دبیر فدراسیون اسکی در پایان عنوان کرد: برای رشته‌ی کوهستان یک مربی اسپانیایی آوردیم و تیم با این مربی تمرین کرد.  با توجه به اینکه در این رشته سهمیه المپیک جوانان ۲۰۲۰ را کسب کردیم در تلاشیم برای رشته‌های حاضر در المپیک جوانان و استعداد یابی سنین بین ۸ تا ۱۱ سال آلپاین مربی خارجی بیاوریم و با چند مربی اروپایی در این راستا مذاکره شده است. در اسکی صحرانوردی و کوهستان با مربی‌های خارجی مختلفی در حال مذاکره هستیم. تلاش می‌کنیم بتوانیم تامین اعتبار  مربی خارجی  را به ایران بیاوریم. با توجه به سیاست‌های وزارت ورزش باید از سفر‌های خارجی غیر ضروری پرهیز کرد. تعدادی از مسابقات برون مرزی وجود دارد که برای آماده سازی ملی پوش اهمیت دارد و باید تلاش کرد با تامین اعتبار آن‌ها را به این مسابقات اعزام کرد.

بیشتر بخوانید:

برگزاری شورای فنی المپیک زمستانی جوانان 

عملکرد فدراسیون اسکی در سال

کلهر: به گذشته برگردم باز هم اسکی را انتخاب می‌کنم/ عاشق برف هستم/ سیزده بدر را دوست ندارم

انتهای پیام/

اظهارات ساوه شمشکی در خصوص رقابت های جام جهانی اسکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس

سازمان فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط واگذاری سرخابی‌ها را مشخص کرد...

طرفداری| سازمان فرابورس نحوه و شرایط واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مشخص کرد.

قیمت هر سهام پرسپولیس 3570 ریال و قیمت هر سهام استقلال 2996 ریال است. این اطلاعیه برای استقلال در 31 صفحه و پرسپولیس‌ در 34 صفحه منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده متقاضیان تا روز اول اردیبهشت ماه سال جاری برای ارائه مدارک خود فرصت دارند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟