Web Analytics Made Easy - Statcounter

خشایار وطن خواه روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با وجود مکاتبات انجام شده دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به علت کمبود نیروی طرحی تاکنون نتوانسته نیروی متخصص کار با دستگاه سی تی اسکن در اختیار این بیمارستان قرار دهد.
وی اضافه کرد: در استان بوشهر به اندازه کافی نیروهای کارشناسی و متخصص برای اعزام به شهرستان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه بیان کرد: درخواست مجوز موردی برای بکارگیری نیروهای متخصص کار با دستگاه سی تی اسکن انجام شده که امیدوارم هیات مدیره سازمان این هفته مجوز صادر کند تا معضل نیرو حل و دستگاه راه اندازی شود.

وی گفت: این دستگاه سی تی اسکن در سال ۱۳۹۶ توسط پتروشیمی جم به این بیمارستان هدیه شده که راه اندازی آن به ۶ نیروی کارشناس و متخصص نیاز دارد.

شهرستان عسلویه در ۲۸۵ کیلومتری جنوب استان بوشهر و محل استقرار فازهای پارس جنوبی است.

۷۲۰۷/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بیش‌از ۲۴۰۰ نفر نیروی بومیِ استان بوشهر در منطقه ویژه پارس

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سید محمدعلی موسوی با اشاره به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس بر به‌کارگیری نیرو‌های بومیِ جویای کار و تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان برای تحقق این مهم، افزود: از دو هزار و ۴۰۲ نفر نیروی بومی که در منطقه ویژه پارس اشتغال یافته‌اند، ۲۶۴ نفر مربوط به شهرستان عسلویه، ۴۹۳ نفر شهرستان کنگان، ۳۱۵ نفر دیر و ۲۵۹ نفر نیز از شهرستان جم بوده‌اند.

وی با بیان این که تعداد ۳۸۶ نفر از نیرو‌های جویای کارِ شهرستان‌های دشتی و تنگستان نیز در سال گذشته در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس مشغول به کار شده‌اند، ادامه داد: تعداد ۴۸۶ نفر از نیروی کارِ شهرستان دشتستان و ۱۹۹ نفر از شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم نیز در سال ۱۴۰۲ در منطقه ویژه پارس به‌کارگیری شدند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس درمورد وضعیت محل‌های اسکان کارگران، آشپزخانه‌های صنعتی، سرویس‌ها رفت و برگشت و مراکز کارگاهی در سال ۱۴۰۲ نیز گفت: در سال گذشته از ۲۶۰ بازرسی از به عمل آمده برای ۱۹۵ مورد اخطاریه برای رفع نواقص صادر شده است.

وی همچنین از تعطیلی پنج مرکز کارگری و معرفی ۱۵ شرکت به مراجع قضایی در سال گذشته خبر داد.

موسوی درمورد پرداختِ مطالبات کارگری، به ۶۱۵ مورد بازرسی از شرکت‌ها در این باره اشاره کرد و گفت: برای شرکت‌هایی که تاخیر در پرداخت حقوق و مطالبات کارگران داشتند ۱۹۷ اخطاریه صادر و ارسال شده که در نهایت ۳۴ شرکت متخلف به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

وی به مقایسه آمارِ حوادث ناشی از کار در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در منطقه ویژه پارس اشاره کرد و اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۶۸ پرونده در مورد حوادث ناشی از کار در واحد بازرسی کارِ مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس تشکیل شد که این میزان در سال ۱۴۰۲ به ۱۴۸ مورد کاهش یافت.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس کاهش این پرونده‌ها را بیانگر اهتمام شرکت‌ها به افزایش نظارت واحد‌های HSE و جدیت کارگران در رعایت موارد ایمنی دانست.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری شرکت‌هایی که برای به کارگیری کارجویان بومی استان بوشهر اهتمام ویژه دارند، خواستار کمک همه دستگاه‌های مرتبط و شرکت‌های مستقر در منطقه در سال ۱۴۰۳ برای تداوم روند به‌کارگیری نیرو‌های بومی شد.

دیگر خبرها

  • اشتغال بیش‌از ۲۴۰۰ نفر نیروی بومیِ استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق به خوبی تنبیه شد
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است