Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@22:26:39 GMT

سکه کمی عقب کشید/ طلا گرمی ۴۳۳.۰۰۰ تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۰۶۳۶

سکه کمی عقب کشید/ طلا گرمی ۴۳۳.۰۰۰ تومان شد

 به گزارش خبرآنلاین، هر چند رشد قیمت ارز در بازار انتظارات را بر افزایش قیمت ها استوار کرده بود اما ریزش قیمت ها در بازار جهانی طلا چون سدی برابر رشد قیمت ها در ایران عمل کرد.

 بر این اساس امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهشی اندک نسبت به دیروز با قیمت ۴ میلیون و ۷۳۷ هزار تومان فروخته شد. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۴ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در عین حال نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با قیمت ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار تومان و یک میلیون و ۶۴۸ هزار تومان عرضه شد. قیمت سکه یک گرمی در آستانه یک میلیون تومان ایستاد.

 هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز به قیمت ۴۳۳ هزار تومان فروخته می‌شود. نرخ طلا در بازارهای جهانی نیز به ۱۳۳۶ دلار و ۶۸ سنت رسید.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1270855

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دلار ارز بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ مدل نیسان در راه است

شرکت خودروسازی نیسان ۳۰ مدل جدید را تا سال ۲۰۲۷ عرضه می‌کند و حجم فروش جهانی را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، نیسان موتور اعلام کرد که ۳۰ مدل جدید را طی سه سال آینده عرضه خواهد کرد و هدف آن افزایش فروش جهانی خود به میزان یک میلیون دستگاه و در عین حال کاهش هزینه‌ها برای بهبود سودآوری است.

سومین خودروساز بزرگ ژاپن با اعلام به‌روزرسانی برنامه تجاری میان‌مدت خود، عنوان کرد که حاشیه سود عملیاتی بیش از ۶ درصد را تا پایان سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۷ و بازده کل سهامداران بیش از ۳۰ درصد را هدف قرار خواهد داد.

نیسان با لیف تمام باتری خود پیشگام در خودروهای الکتریکی بود اما تلاش‌های خودروهای برقی آن توسط شرکت‌هایی مانند رقیب آمریکایی تسلا و رهبر چینی بی‌وای‌دی در چین به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان، تحت‌الشعاع قرار گرفت.

نیسان انتظار دارد تا آن زمان خودروهای تمام باتری حدود یک پنجم فروش جهانی آن را تشکیل دهند و خودروهایی که با سیستم قدرت هیبریدی آن کار می‌کنند یک پنجم دیگر را به خود اختصاص دهند، در حالی که خودروهایی که فقط موتور احتراق داخلی دارند ۶۰ درصد باقی مانده را تشکیل می‌دهند. این خودروساز ژاپنی اکنون قصد دارد تا پایان دهه، ۶۰ درصد از فروش جهانی خودروهای برقی را تشکیل دهد که در مقایسه با هدف ۵۵ درصدی که در فوریه ۲۰۲۳ منتشر شد، افزایش یافته است.

۱۶ مدل از ۳۰ مدل جدید، از جمله هشت خودروی باتری دار و چهار خودرو پلاگین هیبریدی خواهند شد. نیسان قصد دارد هزینه نسل بعدی خودروهای برقی را تا ۳۰ درصد کاهش دهد. نیسان انتظار دارد در ایالات‌متحده و کانادا، هفت مدل جدید را روانه بازار کند و ۷۸ درصد از خط تولید خودروهای سواری خود را برای برند نیسان و همچنین مدل‌های برقی و پلاگین هیبریدی را به بازار عرضه کند.

بر اساس گزارش رویترز، این خودروساز همچنین قصد دارد هشت خودروی انرژی جدید را در بازار چین عرضه کند. همچنین قصد دارد تا پایان سال مالی خود تا مارس ۲۰۲۹ یک شاسی بلند الکتریکی جدید را عرضه کند که با کاهش ۵۰ درصدی زمان شارژ سریع عرضه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشید
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه نهم فروردین
  • قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • ۳۰ مدل نیسان در راه است
  • معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)