Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی نوبت صبح روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در تذکری گفت: روزنامه همدلی روز گذشته در صفحه اول خود عنوان و عکسی را منتشر کرد که توهین به یکی از ائمه جمعه است.

وی افزود: فردی که عکسی او منتشر شده، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان و امام جمعه تهران است و اقدام روزنامه همدلی در واقع هتک حرمت به وی است؛ وزارت ارشاد باید جلوی این حرمت شکنی ها را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: این روزنامه یارانه قابل توجهی از وزارت ارشاد دریافت می‌کند.

پژمانفر در پایان تأکید کرد: باید مانع این حرمت شکنی ها نسبت به روحانیون، سادات و ائمه جمعه شد.

در ادامه، عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: طبق قانون فردی که مورد اهانت روزنامه‌ای قرار بگیرد می‌تواند در همان روزنامه اقدام به انتشار بیانیه کند.

کد خبر 4643067

منبع: مهر

کلیدواژه: نصرالله پژمانفر وزارت ارشاد تذکر نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در ملکان

 امام جمعه ملکان در یادواره شهدا گفت: شهدا مایه افتخار هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان بود.

حجت الاسلام حافظ زمانی هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران دانست و افزود: رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشورا است.

 وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام راحل است.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهداست یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و شهادت در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • افزایش فاصله ایران با اقتصاد جهانی با تعطیلی پنج‌ شنبه و جمعه
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران