Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@08:52:09 GMT

پشت پرده جدایی برانکو از پرسپولیس لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۰۸۰۵

 گفته می‌شود شاهزاده منصور بن میشال دلیل اصلی عقد قراردادباشگاه فوتبال الاهلی عربستان با برانکو ایووانکویچ، سرمربی نامدار اهل کرواسی می‌باشد.

اخبار ورزشی- این رسانه عربستانی در ادامه نوشت: پس از درخواست برانکو برای فسخ قراردادش با تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی این شاهزاده به دیدار برانکو رفته و خواستار حضور او در تیم الاهلی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شنیده می‌شود برانکو یک هفته از این شاهزاده زمان خواسته تا در مورد عقد قراداد و بند‌های آن با تیم الاهلی فکر کرده و موضوع را به طور کامل با وکیل خود در جریان بگذارد.

همچنین درخواست آخر این سرمربی توضیحات کامل از سوی باشگاه الاهلی درباره با امکانات این تیم بوده تا برانکو برای اردو‌های داخلی و خارجی پیش فصل این تیم تصمیم بگیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال فوتبال پرسپولیس پرسپولیس برانکو الاهلی عربستان جدایی برانکو از پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک گارسیا: ژیرونا باعث شد دوباره از فوتبال لذت ببرم؛ در تابستان به بارسلونا برمی‌گردم

اریک گارسیا اعلام کرد که جدایی او از بارسلونا با میل شخصی خود او صورت گرفته، نه با اجبار باشگاه

طرفداری | انتظار می‌رود اریک گارسیا در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قرارداد قرضی‌اش با ژیرونا، به بارسلونا بازگردد. این مدافع اسپانیایی که در پیراهن ژیرونا عملکرد خوبی داشته‌است، در گفتگو با موندو دپورتیوو راجع به آینده‌اش گفت:

100 درصد در تابستان به بارسلونا برمی‌گردم، هنوز با این تیم قرارداد دارم. می‌دانم که بارسلونا مدافعین میانی بسیار خوبی در اختیار دارد اما من هم اینجا در ژیرونا خوب کار کرده‌ام.

گارسیا در مورد دلایل جدایی‌اش از بارسلونا گفت: 

رقابت و جنگیدن بر سر تصاحب جایگاه در ترکیب، سطح هر بازیکنی را بالاتر می‌برد اما من خودم خواستم که از بارسلونا جدا شوم تا بتوانم هر هفته بازی کنم. به لطف بازی برای ژیرونا، حالا دوباره دارم از فوتبال لذت می‌برم.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • اریک گارسیا: ژیرونا باعث شد دوباره از فوتبال لذت ببرم؛ در تابستان به بارسلونا برمی‌گردم
  • رده‌بندی جدید از باارزش ترین بازیکنان فوتبال
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد